teisipäev, 7. jaanuar 2014

Detsembri raamatunoos

2013.aasta detsembri raamatunoos
Mul pole aastaid nii viljakat raamatukuud olnud, kui seda oli 2013. aasta detsember. Tegemist oli asjaolude kokkulangemisega, mis selle virna mu kummutile soetas.

Esiteks olid mul alles suvel sünnipäevaks saadud Apollo kinkekaardid, mis aasta lõpus aegusid. Nende eest ostsin raamatud "Süü on tähtedel" ja "Apteeker Melchior ja Oleviste mõistatus". Kuna "Aloise" maksis vaid 1 euro ja 15 senti, leidis ka see raamat tee mu riiulisse.

Teiseks ilmusid Päevalehega koos Jo Nesbø "Punarind" ja John Grishami "Pelikani memorandum", mis olid meie majas juba ammu kokkulepitud ostude nimekirjas. Samas nimekirjas oli ka SERK'i klubiraamat "Maailma maitsed". 

Jõuluvanalt sain "Mina, Katariina" ja "Jõulujutud". Kui te oleksite mind näinud. Keksisin ringi nagu viie-aastane plika. Mauri Kunnase raamatud on nii lahedad ja tema aastaid tagasi ostetud jõuluteemalised lood on sõna otseses mõttes ära loetud. Kujutage siis ette, kui pakist ilmus kõvakaaneline raamat, kus on kõik kolm lugu sees. Taevalik.

Ka amazonist suutsin ma ühtteist huvitavat leida :
Ostsin allahinnatult  Victoria Danann'i "The Order of Black Swan" raamatud 1-6 (0.99 dollari eest), "Unearthly", mis on Cynthia Hand'i samanimelise sarja esimene osa ja  Kristen Ashley raamatud  "Sweet Dreams" ja "Lady Luck". Viimased kaks ostu olid Maggie Stiefvater'i "The Scorpio Races" ja Robyn Carr'i "The Wanderer". Kummagi raamatu eest maksin 1.99 dollarit.

"The Wanderer" ilmub jaanuaris eesti keeles - "Eksleja" kirjastus Erseni kodulehel. Eestikeelse raamatu kirjastusehinnaks on 14 eurot ja 50 senti.

Apollo
Rahva Raamat
Amazon.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...