laupäev, 28. detsember 2013

"Wildest Dreams" - Kristen Ashley

1. raamat sarjas "Fantasyland"
Peategelased: Finnie Wilde ja Frey The Drakkar

Seoafin "Finnie" Wilde kaotas 15-aastaselt oma vanemad. Ta pole kunagi unustanud vanemate õpetust elada täiel rinnal. Ning kui ta saab teada, et on olemas paralleelmaailm, kus igal inimesel on kaksik, loodab ta sinna reisides uuesti oma vanemaid näha. Finnie leiab nõia, kes suudab ta teise maailma saata. Saabudes taipab neiu, et ta Talvevõlumaa Lunwyn kaksik vedas teda alt ning Finnie on sunnitud abielluma hirmuäratava Drakkariga.
Seiklejahingega Finnie otsustab halvast olukorrast parimat võtta ning sukeldub pea ees oma suurde seiklusesse. Kuid kui Frey Drakkar taipab, et ta pole abielus külma ja põlgliku printsess Sjofniga, vaid hoopis rõõmsameelse ja südamliku Finniega, astub mees samme, et Finnie ei saaks enam kunagi tema kõrvalt lahkuda.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Ma olen lugenud Kristen Ashley sarju "Rock Chick" ja "The 'Burg". Esimene pole mu lemmik, kuid teine on nii huvitav ja kaunilt kirjutatud, et reaalne maailm kaob, kui ma neid lugusid loen. Kuid see siin .... mul pole sõnu, et kirjeldada milline ämbrisse astumine see oli. Kristen Ashley nimi on küll kaanel, aga ma ei suutnud uskuda, et ta midagi sellist kirjutada võis ning googeldasin, et rohkem informatsiooni leida. Minu suureks kurbuseks on see tõesti tema raamat. :(
Loos oli siiski mõningaid asju, mis mulle meeldisid. Nii et ma alustan neist.
Meeldis:
* Autori poolt loodud maailm oli huvitav, seal oli päris pööraseid kombeid ning inimestel olid lahedad üleloomulikud võimed ja oskused. 
* Looduskirjeldused olid imelised. 
* Tegelastest meeldis mulle naljakas tüüp nimega Kell.

Ja nüüd siis teine pool.
Ei meeldinud:
* Lugu oli liiga pikk ja kohati õudsalt igav.
* Ma lootsin lugeda päkapikkudest ja lohedest (vaata kaanepilti) ja oli pettunud, sest loos polnud neist suurt midagi. 
* Ma ei tea siiani, mida Finniest arvata. Tal oli raha, kuid nähtavasti ei mingit haridust ega tööd. Suurema osa elust laskis ta mööda planeeti ringi ja tormas ühest hullumeelsest seiklusest teise. 
Ta ei mõelnud oma kaksikule. Kuna tema kavatsused olid "õilsad" ja tema kaksiku omad mitte nii väga, siis Sjofn lihtsalt kanti maha. 
Finnie reageering ümbritsevale ja temaga juhtuvale oli alati sama. Kõik oli lahe, lahe, lahe. "Lahe" näis olevat ta lemmiksõna. Vahepeal pani naise rõõmsameelsus mind hambaid kiristama. Ma tahtsin ta kompsud kokku pakkida ning neiukese koju tagasi saata, et lugu ometi kord lõppeks.
* Frey oli kummaline tegelane. Ta ei tahtnud valitseda, aga iga kord kuninga ja kuningannaga kohtudes dikteeris ta neile, mida nood tegema peaksid. Frey otsustas isegi Sjofni saatuse. Kurjategijad said õiglase kohtumõistmise, kuid printsessile seda ei võimaldatud. Mind ajas vihale, et keegi ei julgenud Freyle vastu astuda ja tema otsuseid kahtluse alla seada.
* Finnie ja Frey ei meeldinud mulle eraldi ega paarina. 

Mul on sarja teine raamat, kuid praegu küll ei ole mingit tahtmist seda lugeda. Võibolla tulevikus, kui ma suurest pettumusest üle olen saanud.

Hinne: 2 / 5
Sarja raamatud: 
"Wildest Dreams"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...