teisipäev, 31. detsember 2013

"Wild Man" - Kristen Ashley

2. raamat sarjas "Dream Man"
Peategelased: Tess O'Hara ja Brock Lucas

Pagar Tess O'Hara kohtab oma unelmate meest, kuid neli kuud hiljem selgub, et tegu on salapolitseinikuga, kes uuris võimalust, et Tess on seotud oma eksmehe narkoäriga. Loomulikult otsustab Tess, et suhe on läbi.
Brock Lucas on veetnud aastaid salapolitseinikuna töötades. Neli kuud armsa Tess'iga olid parimad ta elus. Kui ülekuulamisel tuleb ilmsiks naise valus saladus, otsustab Brock, et tema on mees, kes kustutab naise jubedad mälestused. Nüüd tuleb veenda vaid Tess'i, et too Brockile uue võimaluse annaks.

Arvamus:
Kuidas on võimalik, et ma jälestan sarja esimest raamatut, aga armun sarja teise osasse?
Suurepärane lugu toredate tegelastega. Tess ja Brock olid paarina vaimustavad ja ma nautisin nende teed õnnele. Mul tulid pisarad silma, kui taipasin, et lõpuks ometi leidsin ma Kristen Ashley raamatust tegelase, kes armastas lahedaid hilpe, kuid ei pidanud vajalikuks kõiki riideesemeid lugejale kirjeldada. Peale selle oli Tess iseseisev, arukas ja oskas küpsetada suussulavaid kooke.
Brock oli läbinisti mehine mees, kuid ta ei olnud tõbras ja kõigile ta kaheldavatele tegudele andis autor lõpuks mõistliku selgituse. Pole just kerge kangelase peale tige olla, kui ta tegutseb teiste huvides. Mulle ei meeldinud, et kõik kutsusid Brocki Slimiks. Brock on kena nimi ja Slim meenutas mulle pidevalt mafioososid.
Pärast seda raamatut otsustasin ma, et pean kõigile Kristen Ashley raamatule võimaluse andma. Isegi siis kui ma sarja esimest raamatut ei talu.

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"Mystery Man"
"Wild Man"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...