esmaspäev, 2. detsember 2013

"The Pirate Next Door" - Jennifer Ashley

1. raamat triloogiast "Regency Pirates"
Peategelased: Alexandra Alastair ja Grayson Finley

Alexandra Alastair mõtleb uuesti abiellumisele, kuid kahtleb, kas lisada oma uus naaber, mehine Grayson Finley, sobilike kavaleride nimekirja. Mees ei riietu just härrasmehele kohaselt, võtab vastu kummalisi külalisi ning kannab alati relva. 
Kui Alexandra kuuleb ühel ööl naabermajast karjumist, jõuab ta kohale just õigel hetkel, et päästa Grayson poomissurmast. Nii satub noor naine piraatide, spioonide ning reetmiste maailma, sest Grayson Finley on endine piraat, kes oma tütre kaitsmiseks, tegi lepingu piraadiküti James Ardmore'iga. Nüüd peab Grayson oma nimekirja lisama ka Alexandra nime, sest oma julge päästmisoperatsiooniga on Alexandra Graysoni suurimale vaenlasele James Ardmore'ile silma jäänud.

Arvamus:
Kuna Jennifer Ashley kirjutab üht mu lemmiksarja "Highland Pleasures", siis loomulikult pidin ma ka ta piraatide triloogiat lugema. Algselt ilmusid raamatud 2003.-2005. aastani, kuid 2012. aastal ilmus triloogia uuesti ning seekord kohendas autor natuke kõiki lugusid. 
Ausalt öeldes ei mäletagi ma enam, millal viimati mereröövlitest lugesin. Fakt on aga see, et kui ma lugemist alustasin, ei suutnud ma raamatut enam käest panna. Lugu oli põnev, romantiline, et mitte öelda kuum, ja humoorikas. Peategelased olid arukad ja meeldivad, kurjamid ajasid mul harja punaseks ning autor suutis mind paar korda tõsiselt üllatada.

Hinne: 4,5 / 5
Triloogia osad:
"The Pirate Next Door"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...