teisipäev, 31. detsember 2013

"Tall, Dark & Lonely" - R.L. Mathewson

1. raamat sarjast "Pyte/Sentinel"
Peategelased: Madison ja Ephraim

Kui Madisoni elupõletajast ema tahab oma nooremate lastega New Hampshire'isse kolida, ei jää neiul, kes ema mitte põrmugi ei usalda, muud üle, kui kaasa minna. Perekond hakkab elama laste vanaema juures, kes peab oma majas pansionit. Neiu naabertuba üürib politseiuurija Ephraim Williams, kel on väga iseäralikud kombed.
Ephraim Williams on vampiir, kes on harjunud end surelikest eemale hoidma. Kuid siis kolib ta kõrvale kaunis neiu. Ainuüksi Madisoni lõhn ajab mehe hulluks ning ta võitleb pidevalt verejanuga. Nüüd on Ephraimi üles leidnud ka vanad vaenlased, kes tahavad, et mees ühineks nendega või siis sureks.

Arvamus:
Vihale ajab, kui raamatul on superhea algus ja siis järgneb täielik jaburus. Seda oli valus lugeda ja ma ei räägi arvukatest õigekirjavigadest. Raamat oli liiga laialivalguv. Mitmel korral sujus lugu juba päris korralikult ning siis toimus tegevustikus kardinaalne pööre ning lugu tormas edasi hoopis teises suunas. Ma tean, et selgitus on suht segane, aga ma ise tundsin ka tohutut segadust, kui raamatut lugesin.
Madison käitumine oli nii veider, et selle jaoks pole sõnu. Eriti häiriv oli süütuse kaotamise lugu.
Ephraim meeldis mulle natuke rohkem raamatu alguse pärast, aga sellest ei piisanud, et lugu päästa.  Ma lõpetasin raamatu, et teada saada, kes või mis on pyte ja millised võimed tal peale päevasel ajal liikumise veel on. Ja siiani ei tea ma, kes nad sellised on. Hea meelega paneksin sellele raamatule ühe, aga kuna algus mulle tõesti meeldis, siis saab "Tall, Dark & Lonely" kahe.

Hinne: 2 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...