laupäev, 21. detsember 2013

"Täiuslik lootus" - Nora Roberts

3. osa triloogiast "BoonsBoro Inn"
Peategelased: Hope Beaumont ja Ryder Montgomery
Originaalpealkiri: "The Perfect Hope"
Tõlkija: Raili Puskar
Ersen 2013

Montgomery'de hotell on valmis ning Ryder tegeleb juba ema uute projektidega. Hope on end töösse matnud, et hotelli klientidele parimat pakkuda. Kuid kumbki pole unustanud nende vahel olevat tõmmet ja uusaastaööl jagatud suudlust. 
Nad pole unustanud ka Lizziet, kes ootab ikka veel oma Billyt. Hope'i elu läheb tunduvalt keerulisemaks, kui linna saabub ta endine peigmees, kel on naisele siivutu ettepanek.

Arvamus:
Ma suutsin oma ootused viimase osa suhtes nii üles kruvida, et olin juba esimesi peatükke lugedes kindel, et loost kujuneb pettumus. Ja nii see enam-vähem läkski. Kuna Hope ja Ryder on tutvumisest peale teineteist õrritanud ja ärritanud, siis ootasin ma humoorikat lugu. Loomulikult oli raamatus naljakaid hetki, kuid mitte nii palju kui ma lootsin. Lizzie lugu, mis mind teises raamatus niivõrd köitis, sai kolmandas osas väga ettearvatava lõpu. Ausalt öeldes oli mul tegelaste juhmuse pärast päris piinlik. 
Kokkuvõtteks ütleksin ma, et üpris huvitav, kuid ei midagi erakordset. 

Hinne: 3,5 / 5
Triloogia osad:
"Uus armastus" 
"Esimene ja viimane kallim"

"Täiuslik lootus"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...