teisipäev, 31. detsember 2013

"Sest sa oled minu oma" - Lisa Kleypas

Originaalpealkiri: "Because You're Mine"
Tõlkija: Mari Raudsepp
Ersen 1998

Perekond tahab, et Madeline abielluks rikka, kuid vana ja himura lordiga. Neiu otsustab vanemate plaanidele kriipsu peale tõmmata ning põgeneb koolist Londonisse. Ta üritab teatris tööd leida, et kohtuda kuulsa näitleja Logan Scottiga ning paluda mehel endaga magada, sest kui ta pole enam neitsi, ei saa vanemad teda abielluma sundida.
Logan Scott varjab kiivalt oma eraelu ja ei usalda kergesti. Kui teatrisse ilmub neiu, kes niivõrd teistest erineb, üritab mees temast alguses lahti saada, kuid varsti on ta nagu kõik teised Madeline'i lummuses. Mis saab, kui vanemad avastavad Madeline'i põgenemise ja tulevad teda otsima. Kas Logan suudab neiule tolle valed andestada?

Arvamus:
Ma ei saanud ühel ööl taas magada ja alustasin selle ajaloolise armastusromaani lugemist. Lisa Kleypas on minu jaoks uus kirjanik, kuid Goodreadsi liikmed kiidavad teda taevani. Eesti keeles on kättesaadav vaid "Sest sa oled minu oma", aga kirjanik on kirjutanud päris palju ajaloolisi ja tänapäevaseid armastusromaane. 
"Sest sa oled minu oma" oli mõnusalt kerge ja tore lugemiselamus. Eriti huvitas mind see osa raamatust, mis leidis aset teatris. Kangelane oli kuulus näitleja ning vihjed tema mineviku kohta äratasid mu uudishimu. Vean kihla, et tema teekonnast kuulsaks näitlejaks saaks veel parema romaani. 
Selle loo põhjal usun, et loen Lisa Kleypasi romaane ka edaspidi. Loodetavasti tõlgitakse veel mõni ta raamatutest tulevikus eesti keelde. 

Hinne: 4 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...