esmaspäev, 16. detsember 2013

"Salaring: Vägi" - L.J. Smith

3. osa sarjast "Salaring"
Originaalpealkiri: "The Power"
Tõlkija: Faina Laksberg
Varrak 2012

"Salaringi“ triloogia viimases osas tuleb Cassiel silmitsi seista oma saatusliku armastuse põhjustatud tagajärgedega, samal ajal aga tuleb tema ellu ka uus noormees ning Cassiel tuleb langetada rasked valikud. Kõigele lisaks jätkuvad New Salemi linnakeses müstilised juhtumid ning toimuv tekitab tõsiseid lahkhelisid ka nüüd uue liidri saanud Ringi sees. Nõiaring peab end kokku võtma, et koos ühisele vaenlasele vastu astuda, kuid kas see õnnestub, kui selguvad uskumatud tõsiasjad nende mineviku kohta?

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Lugesin triloogiat esimesel poolaastal. Minu jaoks vilets teine osa pani mõtlema, kas tasub edasi lugeda või ei. Kuna ma võimalusel alati sarjad lõpuni loen ning nagu tellimise peale oli "Vägi" esimene raamat, mis raamatukogus silma jäi, siis otsustasin sarja lõpetamise kasuks.
Ah, nii see käibki? Lihtsalt kingid oma peigmehe ära? Kas pole imeline? Punast lipsukest ei taha kaela siduda? Noh, nii silmailuks.
Tummaks võttis. Ma arvan, et nägin pärast viimaseid lehekülgi välja nagu kala - suu liikus, aga häält välja ei tulnud. Ma olin kindel, et Cassie ja Adam jäävad kokku, aga sellist asjade arengut ma ei oodanud. Kusjuures kõigis kolmes raamatus meeldis mulle Nick Adamist rohkem. Alati jäi mulje, et Nick on huvitavam ja mitmekülgsem tegelane kui "prints valgel hobusel" Adam.   Mida ma Dianast arvan, seda te  ei taha teada. Arvatavasti ei kannataks blogi mu arvamust välja ning leht oleks pidevalt maas.
Black Jack või John või mis iganes su nimi oli, miks sa tahtsid ringi, mis koosnes teismelistest, keda kontrollida oli pea võimatu? Enesepiinaja oled või? Kindlasti oleksid leidnud parema viisi võimule saamiseks, kui oleksid ajusid liigutanud.
Mis ma ikka kritiseerin. See on teismelistele suunatud raamat ning mina pole seda enam ammu. Küsisin tuttavate teismeliste käest ning vastuseid tuli seinast seina. Osade arust oli tegu võrratu raamatuga, teistele meeldis, aga oleks võinud parem olla ning ühe neiu arvates võinuks Varrak sarja hoopis trükkimata jätta. Eks arvamusi ole igasuguseid. :) 
Ise arvan, et kolmas osa oli parem kui teine ning au ja kiitus autorile, kes mind lõpus jahmatada suutis.

Hinne: 3 / 5
Sarja raamatud:
"Salaring: Riitus"

"Salaring: Vang" 
"Salaring: Vägi"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...