laupäev, 28. detsember 2013

"Rock Chick Revenge" - Kristen Ashley

5. raamat sarjast "Rock Chick"
Peategelased: Ava ja Luke

Ava tahab aidata sõbrannat, kes on hädas oma truudusetu abikaasaga . Selleks otsib ta üles oma kunagise kiindumuse Luke'i, kes töötab Lee Nightingale'i  juures uurijana. Mehe kontorisse jõudnud, mõtleb Ava aga ümber ning üritab vaikselt lahkuda. 
Ava välimus võib olla ju muutunud, kuid Luke tunneb oma sõpra. Mees on näinud, kuidas rokitibid endale jamasid kaela tõmbavad ning kõik märgid viitavad, et Aval on midagi kavas. On viimane aeg, et keegi Avale mõistuse pähe paneks. Ava ei taha Luke'i abi, kuid mees ei tagane. Järgneb rokitibide ja kuumade kuttide stiilis pöörane jant.

Arvamus:
See meenutas mulle Tuhkatriinu lugu. Võibolla sellepärast ma lootsingi rohkem Ava isast teada saada. Ma olin nii kindel, et ta proovis tütardega ühendust võtta, kuid tüdrukute ema ei lubanud seda. Kuid näib, et tegu polnud muinasjutuga.
Ma olin natuke pettunud, sest pärast nelja raamatut on see ikka sama lugu - kaunis tibi kohtub kuuma kutiga, järgneb palju probleeme, piisavalt madinat, nägelemist, nalja ja ülivõrdes seksi.
Kristen Ashley oskab kirjutada, kuid seekord oli raamat liiga pikk ning mõned tegelased, Ava nende hulgas, olid tõeliselt tüütud. Ma itsitasin, kui Hea ja Halb Ava vastakaid nõuandeid puistasid, aga iga kord kui ma lugesin Ava "erilistest tüdruku osadest", mis olid pressitud Luke'i "kuumade poisi osade" vastu pööritasin ma silmi ja mõtlesin, et see sobiks peole joogimänguks. Raamatu lõpuks oleksid kõik maani täis ja keegi ei hooliks et lugu on pea kuussada lehekülge pikk.

Hinne: 3 / 5
Sarja raamatud:
"Rock Chick Revenge"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...