neljapäev, 12. detsember 2013

"Rock Chick Rescue" - Kristen Ashley

2. raamat sarjast "Rock Chick"
Peategelased: Jet McAlister ja Eddie Chavez

Rabanduse saanud emale hea taastusravi võimaldamiseks rabab Jet kahel töökohal. Päeval töötab ta Fortnumis ning öösiti kannab stripiklubis jooke laiali. Lee Nightingale'i parim sõber Eddie Chavez on Jetist huvitatud, kuid oma muredega kimpus naine ei märka seda. 
Kui Jeti stripiklubi juures isa pahanduste pärast rünnatakse, peab Eddie oma kohuseks sekkuda ning Jeti kaitsta. Kõige paremini saab ta seda teha, kui naine elab temaga ühes majas.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Kindlasti üks veidramaid raamatuid, mida ma lugenud olen. Mu arvamus muutus pidevalt. Loos oli vapustavalt hästi kirjutatud kohti, mis olid naljakad ja/või pingelised ning tegelased olid kohati lausa imelised. Siis aga keerasin lehte ja ei suutnud ära imestada, kui nõmedalt ja rumalalt mõni tegelane (loe: peamiselt kangelanna) käituda võis.
Pealegi olid kõik need kordused kummalised. Vahepeal oli tunne nagu ma loeksin muinasjuttu. Ka riietest ei saadud selles loos üle ega ümber. Iga riietust ja ehet tuli üksikasjalikult lugejale kirjeldada. Lõpuks keeldusin ma neid lõike lugemast, sest mind ei huvitanud, mis riietuses Jet järgmise kaabaka eest põgenema pidi.

Nii ma pendeldasin pidevalt hindamise skaala ühest otsast teise. Kuni viimase peatükini. Pärast selle lugemist polnud mul enam mingeid kõhklusi. Teadsin täpselt, millise hinnangu raamatule anda. Kas teie teadsite, et  rokitibi sõnaraamatus on "iseseisev" ja "idioot" sünonüümid? Mina ei teadnud, aga nüüd olen targem.
Ma tahtsin Jetil tagumiku kuumaks kütta ja Eddie endale napsata. Nutu ajas peale, et Eddie-taoline kompu Jeti-taolise ajudeta tibi otsa koperdas. Ma vahutasin vihast, sest üks naine ei saanud ju ometi nii loll olla. Mees kaitses teda, talus igasugust jama, otsis talle köögitehnikat, tutvustas Jeti oma perele ning naine jätab ta sõna lausumata maha. Kas te olete sellist idiooti enne kohanud? Ja kui Eddie tal lõpuks sabast kinni saab, siis on Jeti ainus kommentaar: "Kõik on läbi, aga ära muretse, ma tegin sulle oma kuulsaid küpsiseid." Täielik ajukääbik.
Nagu ma enne kirjutasin, oli raamatus palju suurepäraseid hetki, lahedad kõrvaltegelased ja tõeliselt kuum kangelane, aga rumal kangelanna rikkus kogu elamuse.

Hinne: 2,5 /  5
Sarja raamatud:
"Rock Chick"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...