kolmapäev, 18. detsember 2013

"Rock Chick Renegade" - Kristen Ashley

4. raamat sarjast "Rock Chick"
Peategelased: Jules ja Vance Crowe

Sotsiaaltöötaja Jules töötab tänavalastega. Kui üks ta hoolealustest halva kraami kasutamise tagajärjel sureb, kuulutab Jules Denveri narkoärikatele sõja. Hakkaja naine värbab endale appi relvapoeomaniku Zipi, endise eradetektiivi Heavy ja erakliku Franki ning asub kriminaalidele kaikaid kodaratesse loopima.
Kui Jules tulistab teda jälitaval narkoärikal Sal Cordoval  Fortnumi ees rehvid läbi, satub ta Lee Nightingale'i meeskonna huviorbiiti. Nightingale'i parim jäljekütt Vance Crowe heidab Julesile ühe pigu ja teab, et tahab naist paremine tundma õppida. Kuid Jules on paljud allilma tegelased välja vihastanud ning ühel neist on plaan naine vagaseks teha. Vance'il ja Nigtingale'i poistel on tegemist, et naist elus hoida.

Arvamus:
Sama pöörane ja jaburalt naljakas nagu sarja esimesed kolm osa. Omakohtu teema oli kõhedust tekitav. Mis saaks, kui kõik ohvrite lähedased Julesi moodi käituma hakkaksid? Teeks see maailma paremaks või tooks kaasa laiaulatuslikud tapatalgud?
Jules tekitas minus vastakaid tundeid. Ta missioon oli hea ja üllas, kuid pani naise elu ja ta lähedased ohtu. Mis mõtet on olla kangelane, kui kõik keda sa armastad on su lolluse pärast surnud? Liigne enesekindlus talle jamad kaela tõigi. Mulle meeldis Julesi elamine ning viis, kuidas ta Boo'ga rääkis nagu saaks kass igast sõnast aru. Pean tunnistama, et teen sama oma koeraga. Sisemine rotveileri ajas mind naerma ning hoolitsus, mida ta Sniffi, Roami ja teiste tänavalaste vastu üles näitas, liigutas mind hinge põhjani. Samas pani ta mu kannatuse proovile, sest mulle tundus nagu üritaks ta iga paari lehekülje tagant Vance'i maha jätta. Mul on plaanis järgmisel aastal raamat veel kord läbi lugeda, sest sõbrannal, kes samuti Julesi ja Vance'i lugu luges, sellist muljet ei jäänud.
Sniff ja Roam olid üle mõistuse lahedad tüübid ja ma rõõmustasin, et Nightingale'i mehed suutsid neid piisavalt motiveerida, et nad koolis käiksid ja kriminaalsest tegevusest eemale hoiaksid.
Vance meeldis mulle Roxie ja Hanki raamatus. Ta oli seal ju tõeline kangelane, kuid neljanda osa alguses ehmatas ta mu kangeks, kui ta öösel luba küsimata Julesi voodisse ronis. Milline mees niimoodi käitub? Järgmised paar peatükki oli mul kulm pidevalt kortsus ja ma mõtlesin, "Hüva, karm kutt, kas sa suudad oma maine taastada või ei?" Õnneks pole Vance mingi papist poiss ja üsna varsti oli ta jälle kangelase nime väärt.
Kristen Ashley raamatud on huvitavad, sest neis tegutsevad tegelased, kes ühiskonna silmis pole just parimad inimesed, aga autor näitab neid nii, et tahes tahtmata peavad nad sulle meeldima. Seepärast olin ma eriti rõõmus Dariusest ja Shirleenist lugedes. Loodetavasti on autoril plaanis kirjutada ka Dariuse lugu. Ta on liiga huvitav tegelane, et loota jääda.
Julesi ja Vance'i lugu oli hea, kuid mitte nii hea kui Roxie ja Hanki oma.Lugeda soovitan aga küll, sest naerda saab palju ja põnevust on piisavalt

Hinne: 3,5 / 5
Sarja raamatud:
"Rock Chick"
"Rock Chick Rescue"
"Rock Chick Redemption" 
"Rock Chick Renegade"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...