teisipäev, 31. detsember 2013

"Rock Chick Regret" - Kristen Ashley

7. raamat sarjas "Rock Chick"
Peategelased: Sadie Townsend ja Hector Chavez

Sadie Townsend on vanglas viibiva narkoärika jääprintsessist tütar. Vaid ühel korral laseb Sadie maskil langeda ning näitab salaagent Hector Chavezile oma tõelist palet. Kuid Hectori valesti valitud sõnad haavavad naist ja jääprintsess naaseb. Nüüd kui Sadie isa on vanglas, himustavad Balducci vennad territooriumi ning on veendunud, et ainus viis seda hoida, on Sadie endale saada. Hirmul Sadie tahab Lee Nightingale'i palgata, kuid mees keeldub. Samal ööl ründavad Balducci vennad ja Sadie lõpetab haiglas. Hector ei suuda endale andestada, et ta naist alt vedas. Ta annab naisele kuu, et rünnakust toibuda ning siis ei loobu ta enam Sadiest kunagi. Öelgu teised, mida tahavad.

Arvamus:

Sellel raamatul oli väga kurb aga võimas algus. Ma nutsin esimesi peatükke lugedes ning pidin pausi tegema, et end koguda.  Sadie, loo kangelanna, ja esimest korda sarja jooksul kirjutan ma sõna "kangelanna" rõõmuga, oli kõige tugevam ja sitkem naine maailmas. Ma tean, et liialdan natuke, kuid just sellise mulje ta jättis. Mind hämmastas, kuidas ta suutis oma isa maailmas kõik need aastad ellu jääda ja kuidas ta kasutas erinevaid Sadie'sid, et rasketes olukordades toime tulla, ise samal ajal tõelist Sadiet otsides. Hästi, hästi, see kõlab veidralt, aga kui sa oled raamatut lugenud, siis sa tead, millest ma räägin ja kui ei ole, siis mida sa veel ootad. Muretse endale koopia ja hakka lugema. See tasub ennast ära, sest peale vaimustava kangelanna ilmus sarja koopameeste asemele tõeline kangelane. Hector oli kuum, ohtlik, metsik, aga samuti Sadiega väga mõistev ja kannatlik. 
Ma nutsin natuke, naersin üsna palju ja pidasin mitmes kohas põnevusest hinge kinni. Ma ei lugenud raamatut ühe korraga läbi, sest pidin tööl käima ja alustasin peaaegu samal ajal romaaniga "Elusäde". Loomulikult ei saanud ma ka seda käest panna.

“There she is,” he whispered. “Who?” I asked. “My Sadie.” And, indeed, there I was. And being there, Hector’s Sadie smiled.
Hector ja Sadie

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud:
"Rock Chick Regret"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...