teisipäev, 31. detsember 2013

"Reaper's Property" - Joanna Wylde

1. raamat sarjas "Reaper MC"
Peategelased: Marie ja Horse

Pärast ebaõnnestunud suhet elab Marie oma arvutigeeniusest venna juures, kes töötab Reaperi motojõugu heaks. Ühel päeval koju tulles leiab Marie eest läbipekstud venna ja motojõugu liikmed, kes ütlevad naisele, et tolle vend varastas nende tagant. Mariel on kaks valikut - minema kõndida ja lasta oma vennal surra või minna koos motojõugu liikmega, kelle nimi on Horse.
Horse on Mariega tutvumisest peale naist endale tahtnud ning alguses oli ka Marie Horse'ist huvitatud. Kui aga Marie sai teada, et naisi peetakse motojõugus meeste omandiks, ehmatas ta ära ja tõrjus Horse'i eemale. 
Marie armastab oma venda ning läheb koos Horse'iga. Nüüd kuulub ta mehele, peab täitma tolle soove, kuid tal pole ühtegi privileegi, mis tal oleks olnud Horse'i elukaaslasena.

Arvamus:
Mulle meeldis loo stiil. Raamat algas pauguga ning pärast seda polnud ühtegi igavat hetke. Tegelased olid arukad ja meeldejäävad.  Ma imetlesin Marie lojaalsust oma perele ning kuidas ta proovis oma probleeme Horse'iga lahendada. Kuigi see oli ülimalt naljakas, näitas ta tegu, et ta oli valmis Horse'i maailma aktsepteerima ning nende suhtele võimaluse andma.
Horse oli karm mootorrattur, aga kui lugu jutustati tema vaatenurgast, olin ma liigutatud. Sisemuses oli ta üsna korralik mees ja hoolis Mariest.
Ma olen alati arvanud, et mootorratturid on karm kamp, kes elavad teistsuguste reeglite järgi (eriti Ameerikas), aga ma ei arvanud kunagi, et see maailm on nii jõhker ja tahumatu. Mõned raamatu osad olid natuke mu mugavustsoonist väljas. Ma imestasin pidevalt, et raamat lugemise ajal  leegitsema ei hakanud. See oli nii kuum, et ma leidsin end mitmel korral punastamas ja sosistamas "heldeke" ja "sa armas taevas". Perekond heitis mulle sel ajal  veidraid pilke ja  hoidis distantsi. 
Tegelikult oli see liigutav lugu, sest oma karmusele vaatamata armastasid ja austasid mootorratturid oma elukaaslasi (old ladies) väga ja olid nõus liigutama mägesid, et neid õnnelikuks teha.
Raamatus oli asju, mis minu arust omasid loo jaoks tähtust, kuid autor libises neist üle. Kõige rohkem häiris mind Maxi karistuse osa. Ma tahtsin teada, mis juhtus. Kuidas nad teda distsiplineerisid, pärast seda mida ta teha üritas. 
Tegu on siiski väga hea raamatuga. Ratturid võivad veel muutuda mu järgmiseks lemmikkangelase tüübiks. Ootan põnevusega sarja järgmist raamatut "Reaper's Legacy", mis ilmub järgmisel aastal.

Goodreadsi kasutaja  Blacky *Romance Addict*  arvamus -> "Reaper's Property". Uskuge mind, seda tasub lugeda.  :)

Hinne: 4,5 / 5

Sarja raamatud:
"Reaper's Property"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...