teisipäev, 31. detsember 2013

"One Lucky Vampire" - Lynsay Sands

19. raamat sarjas "Argeneau"
Peategelased: Nicole Phillips ja Stephano Jacob "Jake" Colson Notte

Marguerite Argeneau on mures oma majapidajanna noore sugulase Nicole Phillipsi pärast, kel on pooleli karm lahutusprotsess. Marguerite veenab ihukaitsjana töötavat Jake Colsonit Nicole'i kuni lahutuse jõustumiseni turvama. Jake läheb Nicole'i juurde majapidajana tööle. Kui mees avastab, et ei suuda Nicole'i  mõtteid lugeda, taipab ta et on leidnud oma hingekaaslase. Kuidas seda aga öelda naisele, kel on selja taga vilets suhe ning keda abikaasa võib tappa üritada.

Arvamus:
Kuidas hinnata raamatut, mille ilmumist sa pikisilmi oodanud oled, aga lugedes pole mingeid emotsioone?
Ma ei vihanud lugu, aga see ka ei meeldinud mulle. Iha oli usutav, armastus ei olnud. 
Raamat ei ajanud mind kordagi naerma. Ja "nanod ei eksi kunagi" mula on mind surmani ära tüüdanud. Ma tahan, et need "eksiksid". Ma tahan veidrat paari. Mul on kõrini, kuidas surematud pidevalt armastajate mõtteid loevad. See on ebaviisakas, aga vampiirid suhtuvad sellesse nagu mõnusasse meelelahutusse. Kas nad siis aru ei saa, kui kohutav see on? Inimese mõtted on tema eraasi. Ja kui "ülivõimekad surematud" ei suuda teiste mõtteid blokeerida, siis peaks neil olema vähemalt viisakust suu kinni hoida.
Pealegi oli kokk/majapidaja teema väga tuttav. Olen päris kindel, et sarjas on juba ilmunud raamat, kus vampiir teeskles kokka, aga ise ei osanud vettki keeta.
Ma loodan, et Marcuse raamat on parem.


Hinne: 2 / 5
Sarja raamatud:
"A Quick Bite"
"Love Bites"
"Single White Vampire"
"Tall, Dark and Hungry"
"A Bite to Remember"
"Bite Me If You Can"
"The Accidental Vampire"
"Vampires Are Forever"
"Vampire, Interrupted"
"The Rogue Hunter"
"The Immortal Hunter"
"The Renegade Hunter"
"Born to Bite"
"Hungry For You"
"The Reluctant Vampire"
"Under a Vampire Moon" 
"The Lady is a Vamp" 
"One Lucky Vampire"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...