reede, 27. detsember 2013

Once Upon a Ghost" - Day Leclaire

1. raamat sarjast "The Wacky Women"
Peategelased: Rachel Avery ja Zach Kingston

Racheli vanaemal oli õnnetus ja nüüd on ta ratastoolis. Raviarved kuhjuvad ning vanaema võib oma maja kaotada. Ainus võimalus raha saada, on müüa Racheli kirjutatud raamat perekonna vaimust.
Zach Kingston on teadlane ja üle kõige maailmas vihkab ta petiseid, kes inimesi oma üleloomulike annete ja/või vaimudega lollitavad. Kui Zach loeb ajakirjast Racheli raamatulepingust, otsustab ta naise paljastada ning tõestada, et mingit vaimu pole olemas.

Arvamus:
Mul oli Goodreadsi proovikivi jaoks raamatut vaja ja kuna "Once Upon a Ghost" oli alla 200 lehekülje, valisin ma selle loo. Pean tunnistama, et läksin seekord haledalt alt. Mulle meeldis raamatu idee, kuid teostus oli viletsavõitu. Peategelased ei areneud üldse. Loo lõpus olid nad täpselt samasugused nagu raamatu alguses. Rachelil oli nii palju "blondi momente", et mul hakkas piinlik. Ta ei käitnud täiskasvanuna, vaid kümne-aastase plikana. Ja see muutis loo eriti veidraks. Kõrgelt haritud teadlane, kes nägi välja nagu pesumodell ja vaimses arengus koolieeliku tasemel olev sinisilmne pruntis huultega blondiin armusid. Jah, väga reaalne. Ma juba kujutan ette, kui sisukaid vestlusi nad õhtusöögilauas peavad.

Hinne: 1,5 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...