teisipäev, 31. detsember 2013

"Lumememm" - Jo Nesbø

Harry Hole'i 7. juhtum
Originaalpealkiri: "Snømannen"
Tõlkija: Sigrid Tooming
Varrak 2012

10-aastane Jonas ärkab keset ööd. Trepil on märjad jalajäljed ja poisi ema on kadunud. Maja ees seisab lumememm, mille kaelas on Jonase ema roosa sall. Juhtumit hakkavad uurima alkohoolik Harry Hole ja ta uus partner Katrine Bratt. Nad avastavad, et juba aastaid on kogu Norras pärast esimest lund emasid kaduma läinud. Nad ei naase kunagi ning nende surnukehi ei leita. Kuid alati on läheduses lumememm. Nii algab jaht sarimõrvarile, keda hakatakse kutsuma Lumememmeks.

Arvamus:
Parim krimka, mida ma sel aastal lugesin. See täitis oma eesmärki nii hästi, et ma olen siiani hämmastunud. Raamat oli õudne ja põnev, aga samas usutav ning ma ei suutnud lugemist katkestada. Kuigi ühel ööl kell pool kolm pidin ma lugemise lõpetama, sest lugu muutus liiga jubedaks. Loomulikult olin ma hommikul kell seitse üleval ja lugesin edasi.

Hinne: 6 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...