teisipäev, 31. detsember 2013

"Love Revealed" - Sorcha Mowbray

1. raamat sarjas "The Market"
Peategelased: Katherine Drummond ja Raymond Tarkenton

"Love Revealed" on teine bdsm lugu, mida ma kaotatud kihlveo pärast 2013. aastal lugesin. Esimeseks oli "Domination in Pink". Seekord valisin ajaloolise erootilise lühiromaani ja pean taas tõdema, et lugu meeldis mulle.

Kat on seltskonnas paaria, sest ta kadunud abikaasa põdes süüfilist ning kõik arvavad, et ka Katil on see haigus. Oma vajaduste rahuldamiseks külastab Kat Turgu - maja, kus kõrgklass saab anonüümseks jäädes oma pööraseid erootilisi fantaasiaid kogeda. Üsna sageli veedab Kat aega mehega, keda ta kutsub Sir'iks.
Heathingtoni krahv Raymond Tarkenton on seltskonna ihaldatuim poissmees. Ta teab, et ei saa üheltki kõrgseltskonna daamilt paluda seda, mida ta magamistoas vajab ja külastab seepärast Turgu. Mehe viimase aja kinnisideeks on salapärane Kat ja ta tahab, et naine sõlmiks temaga eksklusiivse lepingu. Kat nõustub. Alles hiljem avastab Tarkenton, et Kat on tegelikult leedi Katherine Drummond, kellega mees igavatel seltskonnapidudel sageli aiandusest kõneleb.

Arvamus:
Mulle ei meeldi bdsm-i lood, aga sel korral soovisin ma, et raamat oleks olnud pikem. Ma tahtsin näha Kati ja Tarkentoni igapäevaelu ja suhte arengut. Samuti ootasin ma pikisilmi seltskonna reageeringut. Kahjuks seda raamatus polnud, sest tegu oli lühiromaaniga. 
Seksistseenid olid kuumad ja bdsm-i osakaal üsna väike. Minu jaoks täiuslik tasakaal. Kuna "Love Revealed" on sarja esimene osa, siis otsustasin lugeda ka sarja teist raamatut. Loodetavasti on see pikem.

Hinne: 3,5 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...