teisipäev, 31. detsember 2013

"Law Man" - Kristen Ashley

3. raamat sarjas "Dream Man"
Peategelased: Mara Hanover ja Mitch Lawson

Häbelik Mara Hanover on kõrvuni armunud oma kuuma naabrisse Mitch Lawsonisse. Kui Mara hädapätakast nõbu Bill oma lapsed hooletusse jätab, otsustab Mara Billy ja Billlie hooldusõigust taotleda. Mitch, kes on ammu tahtnud võimalust Marat paremini tundma õppida, aitab naist igal sammul.

Arvamus:
Meeldiv lugu, aga liiga pikk. Ma tüdinesin ära ja lõpuks hakkasid osad asjad närvidele käima. Nagu näiteks nimed. Loos on Mara kolleegi nimi Roberta. Nii kutsutakse seda kena daami kogu raamatus. Aga loo viimases osas kargab ei kusagilt välja Bobbie. Mul võttis jupp aega, enne kui ma otsad kokku viisin, et tegu on sama inimesega. Miks see vajalik oli? Lugeja segadusse ajamiseks või on see tõesti nii ilmselge, et Roberta lühendatult on Bobbie? 
Lapsed olid lahedad (kahju, et lupardist isa neile nii tobedad nimed pani) ja mulle meeldis, et Mitch ja Mara nendega koos perekonna lõid. Ma nautisin isegi Treileri Kõntsa Kaksikute etteasteid. Nende suhtumine ja sekkumine tõi loosse natuke vürtsi. Pealegi olid nad halenaljakad. Mara näis kohati paraja nohikuna, aga viis, kuidas ta endale uue, eelnevast täiesti teistsuguse elu lõi, oli imetlusväärne.

Hinne: 3 / 5
Sarja raamatud:
"Law Man"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...