teisipäev, 31. detsember 2013

"Laid Bare" - Lauren Dane

1. raamat sarjas "Brown Siblings"
Peategelased: Todd Keenan, Erin Brown ja Ben Copeland

Kümme aastat tagasi oli politseinik Todd Keenanil kuum afäär tätoveeringutega kaetud kuuma rokitibi Erin Browniga. Ülikuum suhe hirmutas Toddi, kes ei suutnud leppida, kelleks ta magamistoas muutus ning mees jättis Erini maha ja kolis teise linna.
Nüüd on nii Todd kui Erin kodulinnas tagasi ning Todd sooviks jätkata sealt, kus nende suhe omalajal katkes. Kuid Erinil on seljataga valusad kogemused ja ta pole kindel, et on valmis uut suhet looma. Todd üritab Erini usaldust tagasi võita, kui nende suhtesse lisandub Toddi parim sõber Ben.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Ma pole varem Lauren Dane'i lugusid lugenud, kuid sõbranna pealekäimisel otsustasin "Laid Bare" läbi lugeda.

Mulle meeldis. Lugu oli huvitav, tegelased hästi kirjutatud ja usutavad ning magamistoas toimuv polnud mu mugavustsoonist väljas. Kuid siis lisandus Ben ning pärast seda ei suutnud ma muud teha, kui mõelda, kuidas selline suhe toimiks. Inimesed tahavad ju oma partneri tähelepanu. Kuidas nad tasakaalu hoiavad, kui pikaajalises suhtes on kolm inimest? Kuidas Todd ja Erin tagavad, et Ben ei tunne end kõrvale tõrjutuna?  Ja kuidas jääb Toddiga? Kas Erin veedab rohkem aega Beniga, sest too on lihtsalt armuke ja mitte abikaasa? Mis saab, kui Todd ja Ben leiavad ühel päeval, et nad on koos õnnelikud ning ei vaja naispartnerit? 
Kuna see teema on minu jaoks nii uudne (ma pole seda tüüpi raamatuid varem lugenud), siis  kõik need mõtted keerlesid mul lakkamatult peas ja ei lasknud raamatut nautida.

Hinne 4 / 5
Sarja raamatud:
"Laid Bare"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...