teisipäev, 31. detsember 2013

"Lacybourne Manor" - Kristen Ashley

3.raamat sarjas"Ghosts and Reincarnatation"
Peategelased: Sibyl Godwin ja Colin Morgan

1522. aastal tapeti  Royce Morgan ja Beatrice Godwin nende pulmapäeval. Kohalik nõid ei suutnud tragöödiat ära hoida, kuid ta kasutas maagiat ning kindlustas, et ühel päeval kohtuvad Royce ja Beatrice taas.
Tänapäeval elab Royce'i kodus Lacybourne'i mõisahoones Colin Morgan. Kuna ta on oma noorelt surnud esivanema koopia, peetakse teda uuesti sündinud Royce'iks ning kõik ootavad kannatamatult Beatrice'i välja ilmumist. Colin on noorte armastajate traagilisest loost surmani tüdinud ja peab plaani oma šiki sõbratariga abielluda. 
Kuid siis ilmub mõisa lähedale külla heasüdamlik ameeriklanna Sibyl Godwin, kes on Beatrice'i maaliga äravahetamiseni sarnane.


Arvamus:
Selle loo hindamine oli keeruline. Nagu alati, oli ka see Kristen Ashley romaan liiga pikk. Umbes 70 % juures ootasin ma kannatamatult raamatu lõppu. Lugu, mis algas vaimustavalt, ei olnud enam üldse nii põnev, vaid venis. Royce ja Beatrice mängisid järsku tohutult tähtsat rolli. Kui see oleks olnud nii raamatu algusest peale, saanuksin ma sellest aru, aga nad olid ainult taustalooks ja siis muutusid nad võiks öelda, et lausa peategelasteks.
Ma pettusin kangelannas. Sibyl oli alguses arukas, iseseisev ning natuke hajameelne. Loo käigus muutus ta ajudeta tibiks. Ma pööritasin nii tihti silmi, et lõpuks käis mul pea ringi. Üks nõmedus järgnes teisele. Õnneks olid need lauslolluste momendid üsna lühikesed, sest tavaliselt jõudis Colin õigel ajal kohale ja lahendas olukorra enne kui Sybil surma oleks saanud.
Mulle meeldis raamat omapärase liini tõttu - needus, väljapressimine, uuestisünd. Peategelaste vahel lendas sädemeid esimesest hetkest alates. Oli huvitav lugeda, kuidas külm ja kalkuleeriv Colin armus. Põnevust ja salapära oli piisavalt, kuid siis
avaldas üks märkus natuke liiga vara, kes loo kurjam oli. Sibyli perekond oli väga naljakas. Seekord meeldis mulle isegi loo kangelane. Ta käitus küll vahepeal paraja tõprana, kuid teiste Kristen Ashley kangelastega võrreldes oli Colin tõeline kaisukaru.
Ma tahtsin anda raamatule hindeks nelja. Oli momente, kus ma arvasin, et lugu võiks saada isegi viie, kuid pärast viimaseid peatükke ei saa ma mingil juhul üle kolme panna.

Hinne: 3 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...