esmaspäev, 2. detsember 2013

"Invincible" - Sherrilyn Kenyon

2. raamat sarjast "Chronicles of Nick"

Äsja zombide käest pääsenud Nick leiab end kujumuutjate ja Dark Hunterite ohtlikust maailmast. Ka koolis ei liigu asjad paremuse poole. Uus direktor arvab, et Nick on tõeline pätt ning uus treener sunnib poissi ebaseaduslike asjadega tegelema. Kui Nick sõpradega treeneri tausta uurima hakkab, leiab ta minevikust midagi jahmatavat. 
Samuti saab Nick selles osas teada, et tema teod võivad ühel päeval maailma hukutada ning selle vältimiseks tuleb tal omandada üleloomulikud võimed,  kuid jääda samas inimlikuks.

Arvamus:
Minu arust oli teine osa isegi parem kui esimene. Kuigi raamat on paks, läks selle lugemine kiiresti, sest kogu aeg toimus midagi ja dialoogid olid vaimukad ja sisutihedad.
Nick on võrratu tegelane. Mulle meeldib, kuidas ta mõte töötab ja ta suuvärk ajab mind naerma. Üllataval kombel on temas nii tänavatarkust, kui rikkumatust. 
Ma pole siiani otsustanud, kas Kody meeldib mulle või ei, aga Simi ja Caleb, kes on mõlemad deemonid, on fantastilised tegelased.  Ma tean, et Caleb on sunnitud Nicki kaitsma, ja ta pole just ülearu innukas, kuid loodan, et tegemist on tõelise sõpruse algusega. Mingid algeid on juba selles raamatus näha. Simi on sõnulseletamatult lahe. Mulle meedib ta stiil ja ma pole pärast Simist lugemist ühtegi grillikastme pudelit enam päris sama pilguga vaadanud.
Loomulikult on ka selles loos Madaug, Mark ja Bubba ♥ ning veel mõned huvitavad ning mõned päris hirmutavad tegelased. Kas oled kunagi mõelnud, mida Surm sulle õpetada võiks? Noh, kui seda raamatut loed, siis saad teada.
Autor on kaval, sest kuigi ta lõpetab loo, jätab ta alati midagi huvitavat õhku rippuma. Nii ka seekord. No jah, eks siis tuleb ka kolmas osa läbi lugeda ja siis neljas ning viies ja ...

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"Infinity"
"Invincible"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...