reede, 27. detsember 2013

"In Bed with a Highlander" - Maya Banks

1. osa "McCabe" triloogiast
Peategelased: Mairin ja Ewan McCabe

Mairin on kuninga ebaseaduslik tütar, kes isalt päranduseks saadud maa-ala pärast on sunnitud aastaid end nunnakloostris varjama. Lõpuks aga leiavad Duncan Cameroni mehed ta üles ning sunnivad lahkuma. Teel Duncani valdustesse päästab Mairin Crispin McCabe'i elu. Poiss tõotab, et kui neil õnnestub Cameroni käest põgeneda, aitab ta isa Ewan McCabe Mairini. Kuna Mairin keeldub Duncan'iga abiellumast, peksab mees ta vaeseomaks. Lossiasukatel hakkab vangidest hale ning nad aitavad neil põgeneda. 
Ewan McCabe on marus, sest ta väike poeg on juba päevi kadunud. Kui Crispin leitakse on temaga kaasas noor naine, kes ei taha oma nime avaldada. Austades oma poja lubadust annab Ewan Mairinile peavarju. Üsna varsti avastab mees Mairini päritolu. Ewanil on Duncan Cameroniga omad arved klaarida ning ta kättemaks algab Mairiniga abielludes.

Arvamus:
Maya Banks on kirjutanud hunniku pehmekaanelisi armastusromaane. Ersen on mitmed neist ka eesti keeles välja andnud. Ma alustasin ühe looga, kahekümnendast leheküljest kaugemale ei jõudnud.  Banks on kirjutanud veel erootilisi raamatusarju. Proovisin ka sellest žanrist ühte raamatut lugeda, kuid minu jaoks oli see liiga ....mhh, ei teagi, mis sõnu kasutada ... karm? rahvarohke?. Samuti on ta  populaarse romantilise põnevusarja "KGI" autor. Lisasin mõne aja eest sarja esimese raamatu sõbranna soovitusel oma raamatute nimekirja. 2011. aastal ilmus Maya Banksi sulest esimene ajalooline armastusromaan, milleks oligi "In Bed with a Highlander".
Lugu pakkus väga mõnusat ajaviidet. Kangelaseks oli karm šotlasest mägilane ja kangelannaks vapper ja iseseisev näitsik. Kuna mul on šotlastest peategelaste vastu nõrkus, siis sobis raamat mulle nagu valatult. Algus oli tohutult põnev ning pinge püsis kogu raamatu ulatuses. Vahepeal oli mul kange tahtmine raamatut lapata ja lõpp ära lugeda. Õnneks suutsin end talitseda. Ma olin natuke pettunud, et Mairini ja Crispini põgenemine nii ladusalt läks. See tundus natuke ebausutav, et Cameroni-suguse türanni majapidamises olid inimesed, kes teda ei kartnud ja olid nõus võõraid niimoodi aitama.
Tegelastest meeldis mulle kõige enam Mairin. Ta oli tõeliselt hea ja hooliv ning väga julge. Just selline muinasjutuline kangelanna, kellest mõnikord lugeda tahan. 
Ewan oli alguses paras mühakas, kuid mida kaugemale lugu arenes, seda rohkem paljastus Ewani tõeline iseloom. Ta armastus oma poja ja naise vastu tegid mul südame soojaks. Mairini ja Ewani suhe arenes mõnusas tempos ning eriti palju nalja sai, kui Mairin oma abikaasa armatsemisoskuse kahtluse alla seadis. 
Põnev, romantiline ja kuum.

Hinne: 4 / 5
Triloogia osad:
"In Bed with a  Highlander"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...