reede, 27. detsember 2013

"How to Flirt with a Naked Werewolf" - Molly Harper

1. osa sarjast "Naked Werewolf"
Peategelased:  Mo Wenstein ja Cooper Graham

30-aastane Mo Wenstein vajab vaheldust. Tal on kõrini oma igavast tööst ja tema asjadesse nina toppivatest vanematest. Kui peigmees ta maha jätab, pakib Mo oma asjad ja kolib Alaskale. Naise  pahur naaber Cooper Grahami arvab, et Mo ei pea paari kuudki vastu, kuid tasapisi hakkab Mo harjuma eluga karmis kliimas. Ta on saanud töökoha linnakese söögikoha  ja leidnud uusi sõpru. 
Ühel hommikul leiab Mo oma verandalt alasti Cooperi, kes on karulõksu kinni jäänud. Selgub, et Cooper on libahunt, kes pärast dramaatilist sündmust oma karjast lahkus. Libahundid vajavad aga karja, et nad kontrolli ei kaotaks. Viimasel ajal on keegi Grundy elanikke rünnanud. Märgid näitavad, et tegu on suure hundiga ning Cooper ei mäleta midagi öödest, mil rünnakud toimusid.

Arvamus:
Mõnikord tundub mulle, et eesti keeles pole piisavalt palju häid väljendeid tunnete kirjeldamiseks. Või ei oska ma siis neid leida. See raamat oli rohkem kui lahe. Juba kaanepilt pani mind kõkutama ning pärast esimesi peatükke ma muud ei teinud, kui kihistasin naerda. Ma armastan Molly Harperi loodud maailma ja Grundy linnakeses elavaid tegelasi. Mo vanemad olid tõelised veidrikud ning kui te veel teaksite Mo pärisnime ... nähtavasti ei tuleks naerul lõppu.
Loomulikult võiksin ma viriseda, et kohati oli lugu liiga etteaimatav ja põnevusloo lõpplahendus natuke nõme, aga ma ei taha seda teha. Mulle meeldivad Alaska lood ja kujumuutjad on üle prahi. Selles raamatus on nii üks kui teine ning lisaks on kogu lugu vaimukalt kirja pandud. Lahe.

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"How to Flirt with a Naked Werewolf"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...