reede, 27. detsember 2013

"Heart of Obsidian" - Nalini Singh

12. raamat sarjas "Psy-Changelings"
Peategelased: Kaleb Krychek ja Sahara

Psy-Nõukogu liige Kaleb Krychek on salapärane, halastamatu ja sihikindel. Mehe aastaid kestnud otsingud on lõpule jõudnud.
Maailma silmis pole Saharat olemas päevani, mil Kaleb naise ta vangikongist päästab. Kuid naine pole enam see inimene, keda Kaleb mäletab.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Mul on olemas kõik sarja siiani ilmunud pehmekaanelised raamatud. Algne plaan oli oodata novembrini ning osta siis taas pehmekaaneline. Goodreadsi lehel tehti aga suvel romaanile nii palju head reklaami ja kõik kes lugesid aina kiitsid, et ma ei pidanud vastu ja ostsin kindle versiooni. 
Vau... see oli hea lugu ja mõned kohad olid tegelikult lihtsalt hämmastavad, aga minu arust pole see siiski sarja parim lugu. 
Seekord on tegu peamiselt armastusromaaniga ning Kalebit näeb hoopis teise nurga alt, kui sarja eelmistes raamatutes. Alguses polnud ma üldse kindel, mida Kaleb Saharast tahtis. Naine oli selline äbarik poolearuline ja Kalebi mainega mees ... tahtmatult pani mõtlema, kuidas ja milleks Kaleb teda kasutada tahtis. Ning siis näitas autor Kalebi ja Sahara minevikku ja mul sulas süda sees ning klomp tuli kurku. Ning kui Sahara vangistusest toibuma hakkas, siis oli see imeline.
Miks ma siis väidan, et see pole sarja parim raamat? Lugu keskendus liigselt peategelastele. Ma lootsin, et nad suhtlevad rohkem teiste tegelastega. Ma tahtsin lugeda, kuidas täpselt Sasha Saharat aitas. Ma ootasin stseene Kummituse ja Psy-Nõukogu liikmetega ning olin pettunud, et neist nii vähe juttu oli. Täiskasvanuna saan ma aru, et kõike pole võimalik saada ning lepin sellega, mis raamatusse ära mahtus.
Võite mind jaburaks pidada, kuid mul jäi hinge kripeldama tunne, et ma ei saanud lugerist lugedes seda õiget tunnet ning tellisin endale ka pehmekaanelise. Mul on kavas raamat varsti läbi lugeda ja siis võib postitusse lisa tulla.
Nalini Singh oskab kirjutada ning tema Psy-Changeling maailm on parimaid paranormaalsete armastusromaanide vallas. Soovitan sarja kõigile, kes pole seda veel lugenud. Mina ootan juba kannatamatult järgmist osa.

“Some things need to be broken to become stronger.” 
                                                                                Kaleb lk 222

“I will fight you endlessly if I think you're wrong but I will never judge you.”
                                                                                Sahara lk 288

“He understands evil better than any other person I’ve ever known. We disagree in how to eliminate it, but we do not disagree that it exists.” 
                                                                              Kaleb räägib Saharale Isa Perez'ist lk 289

“A good man,” she said, her lips against his, “wouldn’t have survived what you did, wouldn’t have been able to find me. To fight evil, you have to understand the dark. We both do.”
“You’ll have to be my conscience.” He knew his flaws, and he knew the parts of him that were irrevocably broken. “Mine isn’t going to grow back.”
                                                                                         Sahara ja Kaleb lk 349

Hinne: 4,5 / 5
"Heart of Obsidian"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...