esmaspäev, 30. detsember 2013

"Fury" - Laurann Dohner

1. raamat sarjas "New Species"
Peategelased: Fury ja Ellie

Ellie avastab õudusega, et ravimikompanii, kus ta töötab, teeb ebaseaduslikke eksperimente. Neil on õnnestunud inimese ja looma DNA ühendada ning luua uus liik. Ellie hakkab ühest katsealusest hoolima ning teeb kõik, et need inimesed päästa. Õnnetuseks tuleb tal jätta mulje nagu reedaks ta Fury. 
Fury on terve oma elu veetnud puuris ning ei tea midagi kaastundest ega armastusest. Ainus inimena, keda ta usaldas, reetis ta. Kui mees kohtab Elliet taas juba vabaduses, otsustab ta, et naine peab oma reetmise eest maksma. Fury viha ei lahtu ka siis, kui ta saab teada, et tänu Ellie'le on tema ja ta kaaslased vabad. Alles siis, kui naise elu ohtu satub, taipab Fury, kui oluline Ellie tema jaoks on. 

Arvamus:
Ma olin kindel, et mu Laurann Dohneri periood ja vaimustus lõppeb "Cyborg Seduction" sarjaga, kuid siis kiitis sõbranna taevani Dohneri järgmist sarja "New Species". Loomulikult ei suutnud ma kiusatusele vastu panna ning laenasin talt sarja esimese raamatu. Suur viga. Vähem kui 24 tunniga oli mul raamat läbi ja nõudsin lisa.
Loo algus oli põnev. Ma kartsin kogu aeg, et Ellie jääb vahele. Kui ta New Species territooriumile tööle läks ning naised teda külmalt kohtlesid, oli mul temast päris kahju. Ta üritas ju kõigest väest nende elu paremaks muuta. Fury oli päris kobe kangelane ja ta tegevus Ellie päästmisel avaldas mulle muljet. 
Mind häiris, et Justice oma pidevas uue ühiskonna üles ehitamise õhinas Furyt ja Elliet nii vähe usaldas. Ta näis pidevalt kartvat. Arusaadav, kui su värava taga on vihkajate ja võhikute hordid, aga tal oleks pidanud Fury'sse rohkem usku olema.
Mõnus algus uuele sarjale. 

Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"Fury"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...