teisipäev, 31. detsember 2013

"Defiance" - Stephanie Tyler

1. raamat sarjas "Defiance"
Peategelased:Tru Tennyson ja Caspar

Tru Tennyson põgeneb motoklubist, kus ta üles kasvas. Kolm aastat hiljem peab ta naasma, sest maad  tabab tohutu torm, mis tapab miljoneid inimesi. Pärast tormi valitseb pimedus, riik on kaoses ning gängid võimutsevad. Motoklubi näib Tru'le kõige ohutuma kohana, kus olla. Caspar on klubi pealiku sohipoeg ning ainus mees, kellest Tru kunagi hoolinud on. Kui Tru keeldub rivaalitseva gängipealikuga kaasa minemast ning ütleb kõigile, et tahab Caspariga olla, muutuvad suhted klubis pingeliseks.

Arvamus:
Ma arvasin, et peategelased on vanemad. Kujutage ette mu üllatust, kui keset raamatut selgus, et mõlemad on kahekümnendate alguses. Nähtavasti muutuvad noored pärast looduslikku katastroofi kiiremini küpsemaks. Ja missugune lapsepõlve see motoklubis kasvades ikka olla võib? Kes sellele vastata oskab, kui ise kogenud pole.
Miks ratturid ei kasuta täislauseid? Ma hakkasin neid ühesõnalisi haugatusi jälestama. Mulle meeldis Mathias, sest ta oli ainus, kes rääkis täislausetega, kuid ometi oli just tema tumm.
Ja ikkagi mulle meeldis. Kohati oli raamat tõeliselt kuum ja pingeline, aga mõned ajasid segadusse. Õnneks selgitati kõike enne loo lõppu. Õnneks pole sellel raaamtul ootamatut õppu. Autor seob otsad ilusasti kokku. Stephanie Tyleri poolt loodud maailm on lootustandev. Loodetavasti ilmub peagi teine raamat. 


Hinne: 3 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...