pühapäev, 1. detsember 2013

"Breathe" - Abbi Glines

1. raamat sarjast "Sea Breeze"
Peategelased: Sadie White ja Jax Stone

Kuna Sadie vastutustundetu ema on  rase ning keeldub töötamast, tuleb teismelisel Sadiel ema töö üle võtta. Temast saab teenijanna ühes linna uhkemas majas.
Kui perekond saabub villasse suvepuhkust veetma, tuleb välja, et maja omanikuks on teismeline rokistaar Jax Stone. Sadie pole noormehe kuulsusest lummatud nagu teised teismelised ning see omakorda muudab Sadie Jaxi jaoks vastupandamatuks.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Ma pole eriline noortele suunatud armastusromaanide austaja, kuid mõnikord võtan ma käsile raamatu, mida teised lugejad on internetis kiitnud.
"Breathe" oli kahtlemata kogemus. Mitte just eriti meeldiv, aga kogemus sellegi poolest.
Lugu oli liiga imal, et usutav näida. Kui ma oleksin näinud Jaxi pähe ja kuulnud tema mõtteid, siis võibolla oleks mu arvamus teistsugune. Aga iga kord kui ta suu avas, suutsin ma vaid mõelda - kes küll niimoodi räägib. Pealegi oli Jax paras kaabakas, väga poeetiline, kuid ikkagi kaabakas. Alles pärast seda kui ta Marcust ja Sadiet koos nägi, pidi ta neiu endale saama. Ta dikteeris kõik reeglid, tegi kõik otsused ja Sadie, kellele Jaxi kuulsus ju üldse muljet ei avaldanud, aga kes oli niiiiiiiiii armunud - ausalt öeldes oli see hale - tegi täpselt nii nagu Jax tahtis. Ohkas vaid unistavalt, kui õrn ja kaitsev Jax oli. Ärka ometi üles, tüdruk! Marcus oli see, kes killud kokku korjas, kui su "armastav" rokistaar su maha jättis. Miks ma üldse vaeva näen? Jax ja Sadie olid tõeliselt tüütud tegelased.
Pärast raamatu lugemist on mul terve ports küsimusi ning kuna sarja järgmine lugu on Marcusest, siis vaevalt ma neile vastuseid saan. Aga panen nad siiski kirja. Mind huvitas Jaxi perekond. Raamatus oli natuke juttu Jaxi vennast ja emast. Aga isa? Mida Jaxi vanemad arvasid sellest, et nende kuulus rokkarist poeg semmib majateenijaga? Kas nad olid jõukad juba enne seda, kui Jax kuulsaks sai või elasid nad poja kulul? Ja kus pagana päralt nad "perepuhkuse" ajal olid?
Nagu olete juba aru saanud, siis mulle see raamat eriti ei meeldinud. 

Hinne 2 / 5
Sarja raamatud:
"Breathe"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...