reede, 27. detsember 2013

"At Peace" - Kristen Ashley

2. raamat sarjast "The 'Burg"
Peategelased: Violet Winters ja Joe Callahan 

Violet Wintersi abikaasa,  politseinik Tim Winters, tapetakse ning mõrvar hakkab Violeti kallite kinkide ja lilledega ahistama. Kui hullumeelne naise maja ees autos istuma hakkab, ei pea Violeti närvid enam vastu ja ta kolib tütarde Kate'i ja Keiraga teise linna.
Uues kodus peab Violet ühel ööl naabri ukse taha minema, et too muusika vaiksemaks keeraks. Nii kohtub ta oma naabrimehe turvaspetsialisti Joe Callahaniga. Lendab sädemeid ning üsna pea on Violet Joest kõrvuni sisse võetud. Kuid naine ei tea midagi Joe süngest minevikust. Et Violeti säästa, lõpetab Joe suhte ja murrab nii naise südame.
Kuid kui hullumeelne uuesti ründab, taipab Joe, et ta on ainus, kes suudab Violetit ja ta tütreid kaitsta. Nüüd tuleb tal vaid Violeti süda ja tüdrukute poolehoid tagasi võita.

Arvamus:
Ma ei pidanud vastu ja alustasin sarja teise raamatuga. Alguses ei saanud ma loo kangelasest sotti. Ta oli ülbe ja käitus kohutavalt, aga mingil seletamatul põhjusel Joe meeldis mulle. Ma tahtsin teada, mis temaga juhtus ning kui Mike lõpuks Violetile rääkis, ei suutnud ma nutmist lõpetada. See murdis lihtsalt südame. Päras seda mõistsin ma, miks Joe niimoodi reageeris ja taolisi otsuseid langetas. Muidugi ei takistanud see mind Joe peale vihastamast. Ma arvan, et kohati olin ma isegi tigedam kui Violet. Joe ja Violet moodustasid uskumatu paari. Violet oli huvitav tegelane - hea ema, arukas, lahke ja iseseisev, aga vahepeal käitus ta päris kummaliselt. Mõne asja taipamine võttis naisel ikka väga kaua.
Joe meeldis mulle, aga armusin ma Mike'i. Ta oli suurepärane isa, vapustav suudleja, kui Violetit uskuda, ja riukalik. Mõte, et ta lahutusega koera ja roppkalli voodi endale sai, tegi mul südame soojaks. Hea meelega poeksin ise sellesse voodisse, kui Mike'i-taoline mees mind seal ees ootaks.
Kõik eelpool mainitud tegelased olid hästi kirja pandud, aga minu arust tegi Kristen Ashely suurepärast tööd Kate'i ja Keirat luues. Violeti tütred olid nii reaalsed ja elujõulised, et näisid raamatust lausa välja kargavat.
Selles loos on kõike - peredraamat, romantikat, huumorit, traagilisi sündmusi, põnevust ja voodilinu sütitavat kirge.

Lemmikütlused:
“You’re mine, the girls are mine. I’m stakin’ my claim with you right now and, you force it, I’ll do it with him too.”
Joe Callahan


“We’re all lost, Mike. The best chance we got is to wander this life with the people who matter.”
Joe Callahan
Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud:
"For You"
"At Peace"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...