teisipäev, 31. detsember 2013

"Archangel's Kiss" - Nalini Singh

2. raamat sarjas "Guild Hunter"
Peategelased: Elena Deveraux ja Raphael

Elena ärkab pärast aastast koomas olemist ning leiab, et ta on muutunud - tal on tiivad. Naine toibub ikka veel šokist ja üritab end uuesti vormi ajada, kui Raphael saab kutse peaingel Lijuani poolt korraldatud ballile. Keeldumine ei tule kõne alla ning nii peab Raphael Elena ette valmistama reisiks Beijing'i ja õudusteks, mis neid seal ees ootab.

Arvamus:
Ma kardan, et kui Nalini Singh samas vaimus jätkab, siis pole mul varsti enam  piisavalt häid ja positiivseid sõnu, et ta raamatuid kiita. Teine osa ületas kõik mu ootused. Ma armastan autori poolt loodud maailma. See on imeliselt sünge ja ohtlik ning inglid erinevad kõigest sellest, mida ma varem lugenud olen.
Elena ja Raphael moodustavad hea paari. Nad on armastajad, aga ei tunne teineteist veel eriti hästi. Nii on äärmiselt huvitav lugeda, kuidas nad koos elavad ja milliseid pisiasju nad teineteise kohta avastavad. Mind ajas südamest naerma stseen, kus Elena avastas, et ta on ingel ning kuidas ta reageeris Raphaeli ülbusele ja üleolekule. Lijuani õukonnas toimunu ajas hirmu peale ja veenis ka Elenat, et tal on palju õppida. Kust küll autoril sellised mõtted tulevad?
Imeline järg suurepärasele sarjale.

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud:
"Archangel's Kiss"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...