teisipäev, 31. detsember 2013

"Archangel's Consort" - Nalini Singh

3. raamat sarjas "Guild Hunter"
Peategelased: Elena ja Raphael

Elena ja Raphael on vaevu New Yorki tagasi jõudnud, kui nad saavad teate, et vampiir ründas koolis tüdrukut. Elena on mures, sest samas koolis õpivad ta poolõed. Vampiiride metsikud rünnakud sagenevad ning varsti hakkavad ka inglid kogema ebaloomulikke raevupuhanguid. Loodus läheb hulluks, tekivad ootamatud tormid ning maavärinad.
Kõik märgid ennustavad, et peaingel on pärast sajanditepikkust uinakut ärkamas. Suure tõenäosusega on ärkajaks Raphaeli ema Caliane, kes oli juba enne kadumist hull. Mis ootab maailma ja Elenat ees, kui Caliane tuleb oma poega otsima?

Arvamus:
Kui blogileht päris alla kerida, on seal kast lahedate raamatusarjade minibänneritega. Tavaliselt lisan ma bänneri pärast kolmandat väga head raamatut, kuid "Guild Hunter" jõudis sinna juba teise osaga. Nalini Singhi sari muutub aina paremaks ja paremaks ning kolmas osa oli vaimustav - põnev, romantiline ja hirmutav.
Autori inglid on unikaalsed - nad on tohutult võimsad olendid, kel on inimlikud nõrkused, voorused ja pahed. Mida rohkem ma neist loen, seda suuremas vaimustuses olen. Vampiirid jälle muudavad mind närviliseks, kuid inglid kogu oma hirmuäratavuses on lahedad. Eriti siniste tiibadega Illium, kes näib äärmiselt lahe ja tänapäevane. Ma olen veendunud, et see on suures osas teesklus ning mu lemmikinglil on varuks lugu, mis kindlasti vapustab mind hinge põhjani.
Ma ootasin teises osas inimeste reageeringut Elena uue staatuse kohta, kuid siis olid peategelased hõivatud Lujuani balliga. Selles osas on siis lõpuks käes hetk, mil Elena kohtub taas oma pere ja töökaaslastega. Loomulikult ei lähe kõik sujuvalt ja tõrgeteta. On neid, kes Elena avasüli vastu võtavad, aga ka neid, kes käituvad nõmedalt või üritavad Elenat ära kasutada. Elena isa ajas mind raamatus nii vihaseks, et ma tahtsin talle kere peale anda.
Elena ja Raphael veedavad selles osas päris palju aega koos, õpivad teineteist veel paremini tundma ning muutuvad lähedasemaks.... ja kuidas veel. Ma lugesin mitu korda peatükki, kus Raphael viib Elena tantsima. Imeliselt kirjutatud ja kaunis. Vapustav.

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud: 
"Archangel's Consort"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...