teisipäev, 31. detsember 2013

"Archangel's Blade" - Nalini Singh

4. raamat sarjas "Guild Hunter"
Peategelased: Honor St. Nicholas ja Dmitri

Kui leitakse vampiiri maharaiutud pea, mille põsel on tätoveering, kahtlustab Dmitri, et toimumas on midagi kahtlast. Vampiiriküttide gild saadab Raphaeli paremale käele appi Honor St. Nicholase, kes elas hiljuti üle ülimalt jõhkra rünnaku, millest ta veel täielikult toibunud pole.
Honor on alati Dmitrist lummatud olnud, kuid ta pole valmis ohtliku vampiiriga silmast silma kohtuma. Veel vähem on Honor ja Dmitri valmis õudusteks ja saladusteks, mis minevikust välja hakkavad imbuma.

Arvamus:
Dmitri hirmutas mind sarja esimestes osades. Kummalisel kombel isegi rohkem  kui Raphael ja ma polnud just vaimustuses, kui sain teada, et nmeljas raamat polegi Elenast ja Raphaelist vaid hoopis Dmitrist. Kui ma siis  veel "Archangel's Blade" kaanepilti nägin ... ütleme nii, et ma ei oodanud kaisukaru, aga modell kaanel näeb välja nagu sarimõrvar. 
Üllataval kombel meeldis lugu ise mulle väga. Honor oli ääretult tugev kangelanna ning Dmitri ei osutunudki alati nii külmaks ja arvestavaks. Ka Elena ja Raphael mängisid loos oma osa. Ma nautisin lugemist ning pidin end tagasi hoidma, et ma kogu lugu ühe ööga endasse ei ahmiks. Ma ei tahtnud, et raamat lõppeks. Ma armastasin seda. "Archangel's Blade" oli vapustavalt kaunis, emotsionaalne ja sünge lugu.

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud: 
"Archangel's Blade"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...