teisipäev, 31. detsember 2013

"Angel's Flight" - Nalini Singh

Lühiromaanid sarjast "Guild Hunter"

Esimeses loos "Angels' Pawn" satub vampiirikütt kahe vaenutseva leeri vahele ning tema ainsaks abiliseks on vampiir, keda ta ise  korduvalt on jahtinud.
Sarja teises loos "Angels' Judgment" peab Sara leidma üle piiri läinud vampiiriküti ning rinda pistma mõrtsukatega, kelle peaingel tema proovile panemiseks teele saadab.
Kolmandas loos "Angels' Wolf" saadetakse vampiir Noel Louisianasse Nimra majapidamisse, et ta leiaks isiku, kes inglit tappa üritab.
Neljas lugu "Angels' Dance" on Jessamy'st, kes deformeerunud tiiva tõttu on kogu oma elu veetnud inglite linnas lapsi õpetades. Kui linna saabub Galen, hakkab Jessamy elu muutuma.

Arvamus:
Angels' Pawn (Ashwini and Janvier)
Ma olen algusest peale selle paari vastu huvi tundnud. Nad on lahedad tegelased ja ma loodan järgnevates lugude rohkem nende kohta teada saada. Hinne 4

Angels' Judgment (Sara and Deacon) 

Suurpärane paar ja vaimustav lugu. Hinne 5

Angels' Wolf (Noel and Nimra)
Ma mõtlesingi, et mis tollest vampiirist sai, keda nii jõhkralt rünnati. Nüüd ma siis tean. Hinne 3,5

Angels' Dance (Jessamy and Galen)

Järgmine fantastiliselt hea lugu. Ma pean ütlema, et nautisin seda isegi rohkem kui Sara ja Deaconi oma. Hinne 6




Hinne:  4,5 / 5
Sarja raamatud:
"Angel's Flight"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...