teisipäev, 31. detsember 2013

"A Touch of Midnight" - Lara Adrian

Lühiromaan sarjas "Midnight Breed"
Peategelased: Savannah ja Gideon

Savannah Dupreel, kes õpib Bostoni üikooli esimesel kursusel kunstiajalugu, on hämmastav võime, mida ta teiste eest varjab. Ta näeb asju puudutades nende minevikku. Kui ta ülikoolis mõõka puudutab, näeb ta kaksikmõrva. Järgmisel päeval on mõõk kadunud, ta toakaaslane tapetud ning professor haiglas. 
Gideoni väikesed vennad tapeti sajandeid tagasi Londonis. Kui mõrvarelvana kasutatud mõõk Bostonis välja ilmub, hakkab Gideon kahtlustama, et ta pereliikmete surm võis olla hoopis suurema plaani osa. Kurjami välja meelitamiseks tuleb tal kasutada Savannah't, kuid see polegi nii lihtne, sest Savannah kannab märki, mis muudab ta vampiiride jaoks ülioluliseks.

Arvamus:
 Sarja lugedes mõtisklesin ma, kuidas küll Gideon ja Savannah kohtusid ja armusid. Arvasin alati, et nende lugu pidi olema midagi väga erilist. Nojah, "A Touch of Midnight" meeldis mulle, aga ma ei armastanud seda lugu. Nad on läbi kümne raamatu nii laheda paari mulje jätnud, aga nende kohtumisloos ma seda ei tundnud. Loomulikult nad meeldisid mulle, aga midagi oli puudu. Vahepeal lugu venis ja siis muutus tempo kaelamurdvaks. Olen loo eest siiski tänulik. Nüüd ma vähemalt tean, kuidas nad tutvusid.

Hinne: 3 / 5
Sarja raamatud:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...