reede, 22. november 2013

"Wild Invitation" - Nalini Singh

Kogumik lühiromaane sarjast "Psy-Changelings"

Esimese loo "Beat of Temptation" peategelasteks on Nathan ja Tamsyn. Ravitseja Tamsyn soovib  DarkRiver leopardiklanni sõdalase Nathaniga tõsist suhet, kuid Nathan arvab, et Tamsyn on liiga noor.

Lugu "Stroke of Enticement" on samuti DarkRiver leoparditest. Sõdalane Zach kohtub õpetaja Annie'ga, kes on lapsepõlves saadud vigastuse pärast uje, kuid igatseb meeletuid seiklusi. Zach'i ülesanne on Annie'le tõestada, et naine suudab täiel rinnal elada.

"Declaration of Courtship" on Cooperi ja Grace'i lugu. Grace on SnowDanceri hundiklanni  üks allaheitlikumaid hunte. Seepärast on kõigi jahmatus suur, kui klanni üks leitnantitest teda endale hingekaaslaseks tahab.

Viimases loos "Texture of Intimacy" avastab hunniklandi ravitseja Lara abielurõõme aastaid vaikuses elanud Walkeriga.
 
Arvamus:
Kõik lood olid omamoodi hämmastavalt head. 
Esimest lugu olin ma juba varem lugenud, kuid Nathani ja Tamsyni kurameerimislugu oli huvitav ja andis üsna hea pildi leopardiklannist.
Zachi ja Annie lugu "Stroke of Enticement" oli natuke ulakas, kuid ka väga romantiline. 
Cooperi ja Grace'i lugu lugedes ahhetasin ja ohhetasin ma pidevalt, sest see oli tõeliselt armas. Pealegi oli Cooper väga nutikas ning ajas mind pidevalt itsitama. Kaval hunt teadis täpselt, kuidas Grace endale võita.
Minu lemmikuks kujunes raamatu viimane lugu. Mulle on alati Judd meeldinud, kuid Walker ... paneb praegugi südame kiiremini põksuma. Milline mees! Ma tahan rohkem lugusid tema minevikust ja kooselust Laraga. Ma tahan lugeda, kuidas ta lapsi kasvatab ja Laraga neid juurde saab ning kuidas nad Juddiga Nooli  ja eriti psy-lapsi aitavad.

Hinne: 5 / 5
 Sarja raamatud:
"Slave to Sensation"
"Visions of Heat"
"Caressed by Ice"
"Mine to Possess"
"Hostage to Pleasure"
"Branded by Fire"
"Blaze of Memory"
"Bonds of Justice"
"Play of Passion"
"Kiss of Snow"
"Tangle of Need" 

"Wild Invitation" (lühiromaanide kogumik)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...