teisipäev, 5. november 2013

"The Cowboy Takes a Bride" - Lori Wilde

1. raamat sarjast "Jubilee, Texas"
Peategelased: Mariah Callahan ja Joe Daniels

Mariah isa hülgas pere, kui tüdruk oli seitsmene. Nüüd on Dutch surnud ning Mariah pärib isa maa ja lekkiva katusega majakese.
Viimased kaks aastat on Joe jaoks rängad olnud. Ta on kaotanud oma naise Becca ja parima sõbra Dutchi. Kui linnakesse saabub Mariah, kes oma hobusehullust isaga tegemist ei tahtnud teha, otsustab Joe naise maa ära osta, et Mariah võimalikult kähku linnast lahkuks. Kuid Mariah'l ei ole enam kuhugi minna.

Arvamus:
Peategelaste kohtumine oli nii omapärane ja naljakas, et ma hakkasin laginal naerma. Mulle meeldis linnake ja seal elavad tegelased. Alguses ei saanud ma päris hästi aru, mida endast üks "cutting horse" kujutab, kuid youtube suutis kiiresti täita mu teadmistes laiutavad lüngad. Ja ma pean ütlema, et see on hämmastav. Veenduge ise.



Kui algus oli lõbus ja meeltlahutav, siis hiljem läks raamat liiga kiiresti liiga tõsiseks. Joe ja Mariah olid mõlemad väga ebakindlad. Palju asju jäi välja ütlemata ning sageli nad lihtsalt oletasid, mida teine võiks tunda või mõelda. Loomulikult oli suur osa neist oletustest puhas jama. 
Kui linna tabas tragöödia, olin ma tõeliselt löödud ja juba lootust kaotamas, et Mariah ja Joe suhtest midagi välja tuleb. Õnneks oli iga peatüki ees Dutchi tarkusetera. Need olid nii lahedad, et ainuüksi nende pärast pidin ma edasi lugema. Hästi tegin, sest raamatu lõpp oli taas naljakas ja tõeliselt muhe. 

Dutchi tarkuseterad, mis mulle kõige rohkem meeldisid:
"Good sense comes from experience, and a lotta that comes from actin’ like a damn fool."

"Bloom where you’re planted and if you can’t do that, plant where you bloom."

"The biggest troublemaker you’ll ever meet stares you in the face when you brush your teeth."
Hinne: 4 / 5 
Sarja raamatud:
"The Cowboy Takes a Bride"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...