reede, 1. november 2013

"Salajane" - Becca Fitzpatrick

1. raamat sarjast "Salajane"
Originaalpealkiri: "Hush, Hush"
Tõlkija: Mai Tõnisoo
Tänapäev 2010

Ükski koolivend polnud kunagi suutnud Norat võluda, ükskõik kui palju tema sõbranna Vee selle nimel ka pingutas. Seda hetkeni, kui saabus Patch. Patchi naeratus ja pilk, mis Norast justkui läbi vaatas, tõmbas teda kõigest hoolimata poisi poole.
Kuid pärast mitut hirmuäratavat vahejuhtumit pole Nora enam kindel, keda usaldada. Tundub, nagu oleks Patch alati seal, kus Noragi, ning teaks temast rohkem kui keegi teine. Nora ei suuda otsustada, kas langeda Patchi käte vahele või põgeneda.
Ja kui tüdruk püüab hingepõletavatele küsimustele vastuseid leida, selgub iga sammuga, mis tõele lähemale viib, et see tekitab temas veel suuremat rahutust. Nora leiab end keset iidset lahinguvälja surematute ja langenute vahel ...

Arvamus:
Mul on kombeks pärast raamatu lugemist blogisse postituse visand teha. Panen kirja vaid tähtsama informatsiooni ning mõned mõtted ja märksõnad ning sinna ta jääb, kuni mul on rohkem aega oma arvamus korralikult kirja panna. Eile leidsin blogist raamatu "Salajane" kohta käiva postituse. Pidin kaua mälu pingutama, kuid viimaks meenus, et lugesin seda lugu üsna aasta alguses ning soovitajaks oli hea tuttav. Kui ma algse postituse avasin, siis oli selles vaid rodu küsimärke. Täna olen taas  üritanud mitmeid kordi meenutada, millest lugu oli, kuid tulutult. Isegi sisutuvustuse lugemine ei muutnud olukorda. Mul on mingi ähmane aimdus, et loos oli rannabaar ning Patch sõitis mootorrattaga, kuid see on ka kõik. 
Ometi Goodreads lehel hindasin ma raamatu kolme tähe vääriliseks. Järelikult midagi loos oli, mis sel hetkel vastas mu ootustele, kuid samas polnud lugu piisavalt silmapaistev, et mulle meelde jääda. Ja sellepärast ma blogis üle kahe anda ei saa.

Hinne: 2 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...