laupäev, 30. november 2013

"Destined for an Early Grave" - Jeaniene Frost

4. raamat sarjast "Night Huntress"

Sarja neljandas loos otsustavad Cat ja Bones puhkusele sõita. Kuid romantilisest Pariisi reisist ei tule midagi välja, kui Cat hakkab nägema luupainajaid vampiirist nimega Gregor, kes väidab, et hoopis tema on Cati tõeline abikaasa.
Gregor on võimsam kui Bones ning on otsustanud, et Cat kuulub talle. Ta ei peatu millegi ees, et naine enda kõrvale saada.

Arvamus:
Seda raamatu lugedes olin ma natuke mures, sest pärast suurepärast esimest ja teist osa olin ma kolmandas natuke pettunud. Kuid neljas raamat oli vapustav. Lugu oli hämmastavalt põnev ja suurepäraselt kirja pandud.
Ma nutsin lugedes kuna see raamat purustas osa mu sarjaga seotud unistustest ning oli kohati südantlõhestavalt kurb. Kuid loos oli ka naljakaid ja romantilisi hetki. Bones ja Cat on imeline paar. Bones on vist tõesti maailma seksikaim vereimeja. :) Eriti meeldis mulle Cati ja Bonesi ooperiskäik, mis kubises lahedast dialoogist ja vaimukustest. Väga hea oli ka raamatu närvekõditav lõpp. Cati suhted oma emaga on samuti paranenud ning loodetavasti kirjutab autor järgmistes raamatutes Cati emast rohkem. Pärast kõiki neid jubedaid aastaid on ta natuke õnne ja rahu ära teeninud.
Kuid tõeliselt põnevaks muutis loo Gregor - raamatu kurjam, kes ajas mulle hirmu peale. Eriti jube oli tema võime unenägudesse tungida ning oma ohvreid kaasa viia. Ning see tüüp oli Bonesist tugevam ning põhjustas Cati ja Bonesi vahel tõsiseid probleeme. Võibolla just nende konfliktide pärast tunduski see osa reaalsem ja tõeliselt hea.

Hinne: 6 / 5
Sarja raamatud:
"Destined for an Early Grave"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...