teisipäev, 5. november 2013

"At Grave's End" - Jeaniene Frost

3. raamat sarjast "Night Huntress"

Sarja kolmandas loos ei saa Cat ja Bones kaua oma vastleitud õnne maitsta, sest  välja ilmub kurjade kavatsustega Cati isa, kes on otsustanud tütart tappes ratsa rikkaks saada. Ka Bonesi elu on ohus, sest salapärane naine Mencheresi minevikust on otsustanud Bonesi hävitada.

Arvamus:
Esimesed kaks osa olid vaimustavalt suurepärased, kuid kolmanda osa kohta ma kahjuks sama öelda ei saa. Loomulikult oli lugu põnev, tempokas, romantiline ja karm. Samuti oli see vaimustavalt kirja pandud ning kõrvaltegelased olid klass omaette. Ma ei jõua ära oodata, millal Spade'i, Rodney ja Iani lugusid lugeda saan. Eriti huvitab mind just Rodney oma. Täitsa naerma ajab, mida paranormaalsete armastusromaanide lugemine teeb. Siin ma olen ja unistan, kuidas ajusid ja toorest liha sööv zombi oma õnneliku lõpu leiaks. 
Loo juurde tagasi tulles - oli kohti, mida lugedes ma tundsin end ebamugavalt. Arusaadav, et vampiiride maailm on karm ja verine, kuid ma ei suutnud harjuda mõttega, kui külmalt ja rahulikult tegelased äärmisesse vägivalda suhtusid. Cat on ju pooleldi inimene. Kurb oli lugeda, kuidas inimlikkus temast tasapisi kadus. Abituse ja lootusetuse tunne tekkis. 
Selles loos ilmnes ka Bonesi uus võime. Mul jooksid külmavärinad mööda selga alla ja ümbrus muutus väga kõhedaks. Sellise võimega saab paksu pahandust tekitada. 

Hinne: 4,5 / 5
Sarja raamatud:
"At Grave's End"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...