laupäev, 7. september 2013

"Nine Rules to Break When Romancing a Rake" - Sarah MacLean

1. raamat sarjast "Love by Number"

Calpurnia on alati olnud eeskujuliku käitumisega noor daam. Kuid  vallaline, samas kui ta noorem õde on õnnelikult kihlatud. Otsustades täiel rinnal elada, koostab naine nimekirja tegevustest, mida ükski korralik daam ei teeks ja asub neid teoks tegema. Kuid mõneks tegevuseks, nagu ballil iga tantsu tantsimine ja keskööl kirglikult suudlemine, on tal vaja kaaslast. Saatuse tahtel saab selleks Ralstoni markii Gabriel St. John - nägus elumees, kellesse Calpurnia oli kümme aastat tagasi armunud ja kes on läbi aastate ta salajastes fantaasiates peaosa kehastanud.

Arvamus:
Kuna Goodreadsi kasutajad kiidavad raamatut taevani, siis muretsesin endale koopia, kui see Amazonis päevapakkumisena allahinnati. Algus oli armsalt naljakas ja peategelased piisavalt arukad, et neile mõnuga kaasa elada. Mulle meeldis väga, kuidas Calpurnia pärast õe märkust otsustas midagi ette võtta ja ei jäänud end haletsedes tuppa nutma. Samuti meeldis mulle, kuidas ta kõrtsis joomas käis, aga Gabrieli sattumine samasse Londoni kõrtsi tundus natuke liiga suure kokkusattumusena. Teised Calpurnia vägitükid ei olnud enam nii hoogsad ja omapärased. Mind painas pidevalt tunne, et midagi on puudu. Millegipärast arvan ma, et kui oleksin lugenud raamatu paberile trükitud versiooni, oleksin seda rohkem nautinud. Ärge küsige, kust selline veider mõte pärit on. See lihtsalt keerleb mul peas ja lahti ma sellest ei saa.
Tegu oli siiski armsa ja üsna mõnusalt nipsaka looga, mida ajalooliste armastusromaanide austajad lugeda võiksid. Ise loodan ma, et kunagi  alandab amazon ka sarja teise raamatu hinda, sest Gabrieli vend Nicholas oli sümpaatne tegelane ja ma loeksin huviga ka tema lugu.

Hinne: 3,5 / 5

Triloogia osad:
"Nine Rules to Break When Romancing a Rake"
"Ten Ways to Be Adored When Landing a Lord"
"Eleven Scandals to Start to Win a Duke's Heart"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...