reede, 13. september 2013

"Infinity" - Sherrilyn Kenyon

1. raamat sarjast "Chronicles of Nick"

Nick Cautier on 14-aastane ninakas teismeline, kelle pättidest sõbrad ühel ööl äärepealt tapavad. Nicki päästeingliks saab salapärane sõdalane Kyran. Haiglaarve tasumiseks hakkab Nick pärast paranemist Kyrani juures tööle ning sukeldub kõhedasse Dark-Hunterite maailma, kus ta kohtub mitmete veidrate ja üleloomulike olenditega.
Enne kui Nick saab uue ohtliku maailma reeglid selgeks, muutuvad osad ta koolikaaslastest zombideks ja näib, et järgmisena on menüüs Nicki ajud. 

Arvamus:
Mind üllatas, kui väga raamat mulle meeldis. Olen lugenud mõningaid lugusid Dark-Hunteri sarjast ja seal tundus 24-aastane Nick natuke liiga upsakas ja uhkeldav. Seevastu 14-aastane Nick oli sümpaatne ja oludele vaatamata pulbitses temas tohutu optimism ja elurõõm. Ta oli ustav oma sõpradele, ei jäänud kellelegi vastust võlgu ja armastas narruseni oma ema. Narruseni. Ei,  tegelikult  oli südantsoojendav lugeda, kuidas ta Cherise'i kõigi ja kõige eest kaitsta üritas. Kusjuures ma ei saanud Cherise'i tegelaskujust aru. Dark-Hunterite sarjas tundus ta hästi emalik ja soe, kuid selles raamatus oli ta paras näägutis, kes  kohati suhtus oma poega väga karmilt ja mõni aeg hiljem lämmatas teda oma armastusega.
Nähtavasti alustasin ma sarja lugemist valel ajal. Ma oleksin pidanud enne veel Dark-Hunterite lugusid lugema. Siis vist teaksin, miks Nick raamatu eessõnas Acheroni oma vihavaenlaseks nimetas. Kuid selline pisiasi ei takistanud mind raamatut nautimast. Tempokas ja humoorikate dialoogidega lugu lausa kutsus lugema. Tuttavate tegelastega kõrvuti tegutsesid uued ja huvitavad inimesed ja olendid. Eriti selgelt jäid meelde Nicki nohikust sõber Madaug ja  mu uus kangelane Bubba. Tunnistan ausalt, et Bubbast sai lausa kinnisidee. Kui see oleks võimalik, siis istuksin ma vist päevade kaupa ta arvuti- ja relvapoes ning õgiksin Bubbat silmadega (kui Mark mind loomulikult enne mõne zombi pähe maha ei lase). Jah, mul on piinlik, kuid ega see tõsiasja muuda -  Bubba jättis kustumatu mulje. Natuke hirmus on ka, sest ma ei mäleta sellenimelist tegelast Dark-Hunteri sarjast. Kas see tähendab, et Bubba sureb enne Nicki 24. sünnipäeva? Oh ei, peab vist hakkama taskurätikuid varuma.
Lugesin hiljuti, et Kenyonil on plaanis Nicki kroonika sarjas neliteist raamatut välja anda. Siis peaks sari ristuma Dark-Hunterite omaga ning vanem Nick peaks oma loo saama. Loomulikult avaldatakse vaid üks  Nicki kroonika aastas. Kannatust tuleb varuda lausa kapaga.

Hinne: 4 / 5

Sarja raamatud:
"Infinity"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...