laupäev, 28. september 2013

"Domination in Pink" - Holly Roberts

Väike kõrvalepõige enne kui krimkade juurde asun.
Tegelikult kahtlesin kaua, kas blogisse selle novella kohta postitust teha või mitte. Siin ta lõpuks on ja loodetavasti ei solva ega riiva kellegi tundeid.

4. osa sarjast "Club El Diablo"

Tegemist on bdsm-teemalise lühiromaaniga (novellaga). Lugesin seda kuna kaotasin kihlveo ning mu sõbranna leidis, et mu silmaring vajab avardamist. Tegelikult lootis ta, et ma loen läbi raamatu "50 halli varjundit", kuid pärast arvamuste lugemist Goodreads lehel ma keeldusin. Lõpuks lubas ta mul endal valida kaks romaani või lühiromaani. Kuna see teema pole kõigi jaoks, kasutan koodi, et sisututvustus ja oma arvamus ära peita.

Loo tutvustus ja minu enda arvamus:
Lydia on rase, kuid igatseb karme voodimänge. Tema Domist abikaasa Damian soovib aga naise keha aeglaselt ja õrnalt hellitada. Lydia otsustab ise ohjad haarata ning "magamistuppa" midagi vürtsikat tuua.

Minu arvamus
Mulle meeldis, kuida Damian oma naist armastas ja veel rohkem meeldis mulle, kuidas ta raseduse ajal üritas Lydiat igati poputada. Pean nentima, et osa sellest novellast oli väga armas ning Lydia sünnitus mõjus reaalselt. Pean ka tunnistama, et vaatamata oma elustiilile, millest ma siiani aru ei saa, mõjusid Lydia ja Damian väga soojade, armastavate ja normaalsetena. Ma tundsin kergendust, et selles loos polnud teineteise alandamist ja mulle meeldis, kuidas Damian oma naise ninatarkadele märkustele reageeris. Isegi seksistseenid ei tekitanud minus suurt kohmetust. Panid küll kulmu kergitama, kuid ei tekitanud erilist piinlikkust.
Nüüd jõuan siis selleni, mis oli tõeliselt väljaspool mu mugavustsooni ja millest ma ka parima tahtmise puhul aru ei saa - loo klubistseen. Ma ei saa aru, miks peaks naine jätma oma beebi koju, et minna seksiklubisse? Miks peaks ta tahtma oma abikaasa silme all teist meest enda tahtele allutada ning tollele valu tekitada? Kas ta tõesti igatses nii väga oma "ametit"? Või oli see mõeldud abikaasa erutamiseks? Nagu öeldud, ma ei saa sellest aru. Tegelikult ei saa ma kogu seksiklubi mõttest aru. Kutsuge mind puritaaniks, kuid seks peaks olema kahe teineteisest hooliva inimese intiimne toiming, mitte publikule mõeldud etendus.
Niisiis, mulle see lugu meeldis, kuid arvan siiski, et bdsm'i sisaldavad raamatud jäävad minu mugavustsoonist kaugele välja ning vaevalt ma neid tulevikus eriti lugema hakkan.
Loomulikult pean ma kihlveo kaotuse tõttu veel ühe läbi lugema ja eks see jõuab siis ka blogisse.
Hinne: 3 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...