reede, 27. september 2013

"A Gentle Feuding" - Johanna Lindsey

Aastakümnetepikkuse vaenu lõpetamiseks peab Sheena Fergusson abielluma kardetud mägilase Jamie MacKinnoniga. Arvestusabielust võiks välja kasvada midagi tõelist ja kaunist, kui kallaletungid mõlemale klannile ei algaks taas ning veel verisemalt kui enne.

Arvamus (sisaldab spoilereid):
Jätkan ajalooliste armastusromaanide lainel, kuid nüüd olen otsaga  jõudnud keskaegsele Šotimaale.
Raamatu algus oli hea. No mida sa romantiline hing veel  ihaldada oskad, kui sul on kaks vaenujalal klanni, kaunis ja kangekaelne kangelanna, hämara minevikuga morn kangelane, kaunis tegevuspaik ja huvitavad kõrvaltegelased. Kahjuks ei püsinud mu vaimustus kaua, sest üsna pea hakkas lugu ära vajuma. Peategelased käitusid nagu ärahellitatud jõnglased ja tegelased, kelle käekäik mind tõeliselt huvitas, suruti tagaplaanile, et Sheena ja Jamie järgmisele nääklusele ruumi teha. Vahepeal kaalusin tõsiselt raamatu pooleli jätmist, sest peategelaste sõnasõjal ei paistnud lõppu tulevat. Kuna ma vajasin Goodreads portaalis alustatud väljakutse jaoks G-tähega algavat raamatut, sundisin ma ennast edasi lugema. Lohutasin end sellega, et mingil hetkel pidid Sheena ja Jaimie ju täiskasvanuks saama. Seda hetke ei saabunud. Emotsionaalselt väsinuna  ja tüdinuna jõudsin ma viimaste lehekülgedeni. Pean alusalt tunnistama, et ma ei saanud lõpuni aru, miks kolmas osapool MacKinnoneid tappis ja nende maju maha põletas. Või oleks õigem öelda, et pärast üle 300-leheküljelist kohustuslikku lugemist, ma ei tahtnudki aru saada. Olgu kuidas oli. Päris lõpus suutis autor mind siiski natuke üllatada -  algse vaenu selgitus oli huvitav. Pöörane ja kiiksuga, kuid siiski huvitav.
Alguse ja algse vaenu selgituse eest, tõstsin natuke ka hinnet.

Hinne: 2 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...