reede, 16. august 2013

"Kuidas ahvatleda hertsogit" - Kasey Michaels

Originaalpealkiri: "How to Tempt a Duke"
Tõlkija: Ülle Jälle
Ersen 2010

Rafael Daughtryst saab üleöö hertsog, kui ta onu koos poegadega hukkub. Aastaid Napoleoni vastu sõdinud mehel pole õrna aimugi, kuidas tiitliga kaasnevate kohustustega toime tulla. Lisaks peab ta oma kaksikõdede eest hoolitsema. Rafaeli õnneks on ta lapsepõlvesõber Charlotte Seavers nõus enda peale võtma kaksikute seltsidaami rolli. Kuid tüdrukust, keda Rafael mäletab, on sirgunud kaunis naine ja üsna pea tärkavad mehes õrnemad tunded. Charlotte'i minevikus on aga sünge seik, mis ei lase naisel mehi usaldada.

Arvamus:
Lugesin raamatut kuid tagasi ning mul on meeles, et see meeldis mulle. Peategelaste lugu oli südamlik ning täis ootamusi. Ka nalja sai omajagu. Nüüdseks, kui möödas on natuke rohkem kui viis kuud, ei mäleta ma peategelastest enam suurt midagi.  Hoopis eredamalt on mul meeles Rafaeli parim sõber Fitz ja kaksikud Lydia ning Nicole, kes olid nagu öö ja päev. Rafaelist meenub mulle vaid, kuidas ta alguses täiesti segaduses oli ja ei osanud oma uue positsiooniga midagi peale hakata ning kuidas õed (loe: Nicole) temaga manipuleerida üritasid. Ilma Charlotte'ita oleks vaene mees täiesti kadunud olnud.
Hea lugu mitte eriti meeldejäävate peategelastega.

Hinne: 4 / 5

Triloogia osad:
"Kuidas ahvatleda hertsogit"
"Kuidas taltsutada daami"
"Kuidas meelitada kaunitari"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...