laupäev, 20. juuli 2013

"Tuhkatriinu pulmasoov" - Jessica Hart

Originaalpealkiri: "Cinderella's Wedding Wish"
Tõlkija:Ruth Vestel
Ersen, 2009

Miranda Fairchild kirub parasjagu koopiamasinat, kui ta kohtub firma uue bossi Rafe Knighton'iga. Mees on naise huumorimeelest võlutud ning pakub talle tööd balli korraldamisel. 
Rafe on hiljuti firmas isa kohale asunud, kuid keegi ei võta teda tõsiselt, sest peavad teda mänguriks ja elumeheks. Niisiis on Rafe otsustanud end tõestada õige naisega abielludes. Ja kus oleks parem oma tulevasega kohtuda, kui heategevusballil, mille ta ise korraldab.
Miranda asub usinalt balli korraldama ja sobivatest seltskonnadaamidest pruudinimekirja koostama. Noorte koostöö sujub kenasti kuni Rafe'i teravapilguline vanaema soovitab neil teineteisega abielluda. Kas kaks inimest, kellel on erinevad unistused suudavad järeleandmisi teha, et koos ühine tulevik luua?

Arvamus:
Tunnistan ausalt, et mu arvamus Harlequini väikestest raamatusarjadest pole just eriti kõrge. Esiteks on neil raamatutel alati äärmiselt pikad ja totakad pealkirjad ning teiseks on kõik lood  tohutult sarnased.
Ma isegi ei mäleta, miks ma lugemiseks selle raamatu valisin, kuid lõpetades olin meeldivalt üllatunud. Loos polnud küll midagi originaalset, kuid see oli tõeliselt armas ning peategelased ei käitunud üldse nii tobedalt, kui ma alguses kartsin. Võin isegi öelda, et Miranda ja Rafe olid lausa jahmatavalt arukad ja sümpaatsed. Kiireks magusaks vahepalaks on see raamat väga sobiv.

Hinne: 3 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...