esmaspäev, 22. juuli 2013

"The Duke's Perfect Wife" - Jennifer Ashley

4. raamat sarjast "Mackenzies and McBrides"
Peategelased: Hart Mackenzie ja Eleanor Ramsay

Kui Eleanori kätte satuvad Harti kompromiteerivad fotod, ei kõhkle neiu hetkegi, et mehele oma abi pakkuda. Ning rikas ja mõjuvõimas Hart Mackenzie on loomulikult nõus, sest näeb kujunenud olukorras võimalust Eleanor, kellega ta aastate eest kihlatud oli, tagasi võita.

Arvamus:
Hart pole mulle sarja algusest peale eriti meeldinud. Ta on alati nii jäik, külm  ja ennast täis. Ainukesed positiivsed Hartiga seotud kohad, mis ma sarja lugedes olen leidnud, on ta vankumatu lojaalsus Ianile ning äärmiselt armas hetk Cami raamatus, kui Hart rongijaamas Eleanoriga kohtus. 
Loomulikult olin ma põnevil, mida see sarja osa toob, sest kahtlesin, kas autor suudab Hartist lugejale  sümpaatset kangelast vormida. Algus oli väga paljutõotav ning mulle meeldis, kuidas kõrgist Hartist hakkas vormuma päris meeldiv noormees. 
Eleanor oli armsake ja oma eesmärgile pühendunud ning nad Hartiga tõesti sobisid, kuid üldjoontes jäi kogu lugu liiga magedaks. Sarja kolm esimest raamatut vihjasid kogu aeg Harti tumedale loomusele. Ma polnud ise ka kindel, mida täpselt ootasin, aga seda küll mitte. Samuti oli Eleanori ja Harti lahkumineku põhjus nii jaburalt segane, et pidin mitu korda lugema, enne kui Eleanori loogika minuni jõudis.
Selle raamatu kõige huvitavamaks tegelaseks pean ma Eleanori isa. Ta oli lahe vanamees, kes lisas loosse natuke seda maagiat, mille poolest sarja kaks esimest osa nii silma paistsid.
Ah jaa, pärast Harti loo lugemist läksin tagasi Cami loo juurde ja tõstsin selle hinde neljani.

Hinne: 3 / 5
Sarja raamatud:
"The Madness of Lord Ian MacKenzie"
"Lady Isabella's Scandalous Marriage"
"The Many Sins of Lord Cameron"
"The Duke's Perfect Wife"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...