reede, 8. veebruar 2013

"The Kindling Heart" - Carmen Caine

1. raamat sarjast "The Highland Heather and Hearts"
Peategelased:  Bree ja Ruan MacLeod

Ruan MacLeod naaseb koju, et rahu leida. Selle asemel läheb ta oma venna ja klannipealikuga tülli ning oma õe vabaduse hinnaga on Ruan lõpuks nõus abielluma Šotimaa skandaalseima naisega, kes on temast poole vanem, suur kui lehm ja mitme ebaseadusliku lapse ema. Kuid oma pulmapäeval saab Ruan üllatuse osaliseks. Ta tulevane pruut on surnud ja tema asemel on  rohesilmne Bree, kes kohe pärast abiellumist Ruani elu pea peale pöörab.
Kui Bree ema üritab neidu naabrivanamehele naiseks kupeldada, põgeneb Bree Skye'sse, et oma tõelist isa leida. Seal on ta sunnitud asenduspruudina abielluma Ruan MacLeodiga. Varsti on ta kistud tülli kahe venna vahel ning tema elu hakkab ähvardama klannipealiku ebastabiilne naine.

Arvamus:
Kaunis ja romantiline lugu. Mulle meeldis, kuidas  Bree muutus ärakasutatud neiust iseseisvaks nooreks naiseks. Loomulikult oli ka Ruan täiesti erakordne kangelane. Üldse olid kõik tegelased väga hästi kirja pandud. Ma kannatasin koos Merry'ga ja poetasin pisara Jenna kaotuse pärast ning tõesti vihkasin loo kurjameid ja lootsin, et nende lõpp oleks piinarikas.
Ainult korra keset lugu olin ma Bree hoiaku pärast natuke pahane. Kuid üsna varsti suutis ta tõestada, et oma väga leidlik noor naine. Mulle meeldis.

Hinne: 4 / 5

Sarja raamatud:
"The Kindling Heart"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...