laupäev, 5. jaanuar 2013

Uus aasta, vana riiul

Head uut aastat!

Hilinenud uusaastatervitus kõigile. Nagu mu ema ütleb - pudelit pole veel vaja.  Kuidas siis Teile aasta 2013 saabus?
Mina küpsetasin poole kaheteistkümneni pirukaid, rahustasin üle poole tunni koera, jõin uusaastanapsiks morssi ja läksin magama. Oskan ikka metsikult elada.

Tegelikult olen terve detsembri pabistanud oma lõputöö pärast, mille tähtaeg oli jaanuari alguses. Imelik oli pühasid tähistada, kui kogu aeg mõtlesin, kas oleks vaja veel midagi lisada, midagi muuta, kas mõni viga jäi märkamata või koma panemata.
Isegi blogi jaoks sai aasta teises pooles aega varastatud (tavaliselt öötundidest). Kuigi loobusin vahepeal blogi postituste tegemisest, siis lugemisest ma loobuda ei suutnud. Niisiis on mul terve hunnik 2012. aastal loetud raamatuid, mil pole blogis postitusi. Üritan nüüd jaanuaris need valmis kirjutada ja siis saan nähtavasti ka 2012. aasta kokkuvõtte postitada.


2 kommentaari:

  1. Ma juba "sada aastat" ootan, et sa räägiksid sellest, kuidas sulle Naomi Noviku "Tema majesteedi lohe" meeldis. (Mulle väga meeldis ja mu tütrele ka.)

    VastaKustuta
  2. Oi, sa oled muudatusi teinud. Andsin Potteri esimesele osale hinnanguks "suurepärane". :)
    Millal sa "Teodore Boone. Lapsadvokaat" kohta midagi postitad? Nägin seda raamatukogus. Veel ei laenutanud.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...