reede, 25. jaanuar 2013

"Minu Alaska. Kasvatamas kelgukoeri ja iseennast" - Maria Kupinskaja

Raamat sarjast "Minu ..."
Autor: Maria Kupinskaja
Petrone Print 2008

Kohati lustakas, kohati mõtlemapanev tõsilugu neiust, kes otsustab, et murtud südant ravib kõige paremini vahemaa ning põrutab seejärel Eestist Alaskale kelgukoeri kantseldama.

Arvamus:
Olen varemgi mõnd sarja "Minu..." raamatut lugenud, kuid "Minu Alaska" muutus eriti südamelähedaseks. Isegi niivõrd, et lugesin eelmisel aastal seda kaks korda.
Meelitas juba kaanepilt, mis köitis tähelepanu oma talvise karguse ja koertega. Sisu ei jäänud kaanele alla. Algus oli lustakas ning Alaska looduse ja eluolu kirjeldused huvitavad. Kuid kõige rohkem innustas mind loo juures autori julgus reisida maailma teise otsa, proovida uusi asju ja jahtida oma unistusi. Leidsin, et kui noor neiu sai sellise raske ametiga taolistes tingimustes hakkama, siis suudan ka mina teoks teha asju, mis pole pooltki nii suurejoonelised, aga see-eest mulle tähtsad.  Aitäh, loo eest, mis pani mind oma unistusi ellu viima.

Hinne: 6 / 5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...