reede, 25. jaanuar 2013

"Firelight" - Kristen Callihan

1. raamat sarjast "Darkest London"
Peategelased: Miranda Ellis ja Benjamin Archer

Miranda Ellis süüdistab end ja oma kohutavat annet  perekonna majanduslikus hävingus. Et päästa isa kehvikupõlvest, on neiu valmis abielluma Lord Benjamin Archeriga, kes varjab oma moondunud  nägu maski taha.
Archer pole tavaline mees. Ta teab, et Mirandaga abiellumine on läbinisti isekas tegu, kuid neiu elujõud ja sära köidavad meest ning ta ei suuda Mirandast loobuda. Kui Archerit hakatakse süüdistama jubedates mõrvades, peab Miranda silmitsi seisma musta maagiaga, et abikaasat päästa.

Arvamus:
Ootamatu. Just nii kirjeldaksin ma Kristen Callihan'i raamatut "Firelight".  Kuulsin, et tegu on ajaloolise armastusromaaniga ning loomulikult lipsas minust mööda info, et tegu on ka paranormaalse armastusromaaniga. Kui lõpuks lugema hakkasin, siis olin päris hämmeldunud maailmast, mis lahti rullus.
Tegevus toimub 1880-ndate aastate Londonis. Olemas on kõrgseltskond ja kaupmehed ning linna vaesem kiht, kuid kõigi nende klasside hulgas liiguvad imepäraste või kohutavate annetega inimesed. Viimasesse kategooriasse kuulub ka raamatu kangelanna Miranda.
Raamat oli hoogne ja selles oli kõike just parajal määral - põnevust, romantikat, õudust ja mõrvade uurimist. Põhiliselt rääkis lugu aga armastuse jõust võitluses inimeste  lolluse, edevuse, ahnuse ja kättesaamatu ihaldamisega.  Miranda ja Archeri suhe arenes järk-järgult ja ma rõõmustasin siiralt, kui Mirandal õnnestus taas midagi oma väga erakliku abikaasa kohta teada saada. Mõnes mõttes meenutas teos matrjoška avamist - veel üks kiht ja jälle midagi uut. Nii juhtuski, et raamatut käest panna oli äärmiselt raske. Ma pidin ju teada saama, mis Archeri maski all tegelikult peitus. Kui see lõpuks juhtus, olin ma rabatud.
Ma sain  autori loodud maailmast palju teada, kuid osa sellest on ikka veel avastamata ja nii loen ma kindlasti ka sarja teist osa, mis kannab nime "Moonglow".


Hinne: 4 / 5
Sarja raamatud:
"Firelight"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...