neljapäev, 17. jaanuar 2013

"Deeper than Midnight" - Lara Adrian

9. raamat sarjast "Midnight Breed"
Peategelased:Corinne Bishop ja Hunter

Corinne Bishop rööviti kui ta oli 18-aastane. Aastakümneid hoidis Dragos teda koos teiste hingesugulastega vangistuses, et oma armeed kasvatada. Kuid siis vabastasid vampiirsõdalaste hingesugulased Corinne'i ja ta saatusekaaslased ning lõpuks ometi saab Corinne naasta koju ja oma kasuvanematelt abi paluda oma elu kõige tähtsama ülesande täitmseks.
Hunter, kes kunagi oli Dragose palgamõrvar ja nüüd vampiirsõdalaste vankumatu liitlane, on mees, kes peab naise ohutult koju viima. Corinne'i rõõm vanematega kohtumise üle jääb üürikeseks, kui Hunter avastab kohutava reetmise. Nüüd pole Corinne'il enam kuhugi minna, sest Hunter saab sõnumi, et Dragos on avastanud vampiirsõdalaste peakontori asukoha. Koos Hunteriga läbi maa pagedes peab Corinne otsustama, kas vaikida või avaldada Hunterile oma saladus ja paluda mehe abi.

Arvamus:
Ma olen olnud suur Hunteri fänn hetkest, kui ta sarja ilmus. Loomulikult ootasin ta raamatut pikisilmi. Nüüd kui see on loetud, olen ühelt poolt rahul ja teiselt poolt väga pettunud.
Raamat oli hea, selles pole kahtlust. Madinat ja pinget oli piisavalt, tegevus oli hoogne ning kangelased tõesti meeldisid mulle. Oli huvitavaid käänakuid, mida ma ette ei näinud ja mis hoidsid mind lausa öösel üleval. Ma hõiskasin rõõmust, kui Hunteri hullumeelne idee kaelavõru kohta töötas ning olin äärmiselt rahul, et vähemalt üks täiesti tavaline inimene teadis täit tõtt vampiirsõdalaste kohta ning jäi ellu.
Kuid Hunteri ja Corinne'i armulugu ei veennud mind mitte üks raas. Ma saaksin aru, kui Hunter ja Corinne oleksid saanud headeks sõpradeks, kes üksteist usaldavad ja austavad. See oleks olnud usutav ja sellega oleksin ma suutnud leppida. Kuid et nad pärast kõike läbielatud kolme päevaga armusid ja seksini jõudsid - minu pea seda ei võta. Meil on mees, kes kasvatati üles tundetu robotina ja naine, keda aastaid peeti vangistuses, kelle kallal eksperimenteeriti ja keda korduvalt kuritarvitati. Neil oleks mõlemal vaja asjatundja abi, aga mitte armusuhet.
Lara Adriani raamatuid reklaamitakse paranormaalsete armastusromaanidega, kuid see armastuse osa ei kuku tal mõnikord kohe üldse välja. Kurb küll, aga suhted pole lihtsalt usutavad. Põnevust oskab ta aga väga edukalt üles kruvida. Võibolla peaks ta oma raamatuid urban fantasy'na reklaamima. Siis ma vähemalt ei ootaks tõeliselt head armulugu ja ei peaks ka pettuma.

Hinne: 3 / 5

Sarja raamatud:
"Kiss of Midnight"
"Kiss of Crimson"
"Midnight Awakening"
"Midnight Rising"
"Veil of Midnight"
"Ashes of Midnight"
"Shades of Midnight"
"Taken by Midnight"
"Deeper than Midnight" 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...